Bevar Akutklinik og Lægebil i Grenaa
Kontakt forfatteren af dette andragende
Lægebil
Hej jeg vi vil gerne have turister til grenå, hvis det sker at vi lukker må jeg indsætte en annonce i tyske aftenposten ,samt til Norge Sverige om at det vil være farligt ,livsfarligt at besøge grenå og opland, måske håre ord men sådan er det.
Bevar lægebilen på Djursland
LÆGEBILEN ER VIGTIGST.
Akutklinikken er stendød og alt for dyr.
I Norge og Sverige har de meget længere afstande, og de dør jo ikke på vej til nærmeste sygehus 200 km væk.
LÆGEBILER TIL HELE REGION MIDTJYLLAND - FRA VESTKYST TIL ØSTKYST. YES :-)
Er sidste år flyttet tilbage til Grenå fordi det som børnefamilie er rart at være tæt på familien og fordi Grenå er en by der indeholder de tilbud som en børnefamilie har behov for. Med 3 små drenge er et af de tilbud vi benytter os af netop skadestuen!! Jeg finder det meget utrygt at vi nu vil få næsten en times transport til nærmeste behandlings sted. Og hvad med kapaciteten i Randers. Kan de overhovedet håndtere alle de ekstra patienter?? Vi er en familie der betaler vores skat og bidrager til befolknings tilvækst her i området. Kan det virkelig være rigtigt at man vil forringe incitamentet for at flytte hertil yderligere?!
Hvad med at udnytte Grenaa Akutklinik til mere ambulatorie kontrol ?? Hold da kæ.. alle de penge der kunne spares på Falck transport. !!!! Men det er jo nok en anden kasse. Jeg har SÅ
ondt af alle de ældre der må sidde og vente på transport. For pokker de skal jo sætte én HEL
dag af for at komme til kontrol i Randers/Århus. !!Det er også dybt kritsabelt at de ældre
skal være bange for hvad der sker dem og om de overhovedet kan NÅ at komme til
Randers ! Og i givet fald HVEM skal fragte dem til Randers ??? Så Bent Hansen: Ryst posen !! Og lad os så beholde den smule vi har tilbage i Grenaa!!
Jeg skriver under fordi jeg har oplevet at skulle forsømme arbejde mm. fordi jeg skulle til Randers til forundersøgelse og undersøgelse som tog henholdvis 10 minutter og 6 minutter men tog sammenlagt 3 timer og 40 minutter i rejsetid og fri fra arbejde 2 arbejds dage...kunne det være gjort lokalt ja så havde jeg ikke haft rejseudgifter og kun forsømt 3 timer...så dyrt for mig og ligegyldigt for regionen...Får jeg brug for skadestuen vil den blive droppet og lægevagten tilkaldt for har ikke bil og tror ikke jeg vil med med bus og bybus for behandling i Randers...er det billigere? ved det ikke men pokkers ubekvemt og utrygt for mig
| This discussion has been closed. |