Bevar offentligt strandareal i Strandby

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar offentligt strandareal i Strandby.


Gæst

#1

2014-03-23 18:47

Det kan da ikke passe,stranden er da offentlig

Gæst

#2

2014-03-23 19:56

Det er et meget værdifuldt offentlig standareal, som betjener mange mennesker - som tidligere Strandbyborger og jævnlig besøgende må jeg protestere imod salget.

Gæst

#3

2014-03-23 20:15

Det kan ikke være rimeligt at der ikke skal være en offentlig strandareal i Strandby.En by ved en strand må have et offentlig strandareal.

Gæst

#4

2014-03-23 20:40

Totalt urimeligt, at tage salgsspørgsmålet op igen. Det er ikke længe siden der blev sagt nej til salg af samme areal. Er det kommunens dårlige økonomi der gør at alt skal sælges/ødelægges. Der er brug for åbne bynære strandarealer nord for Strandby. Hvorfor skal sagen på et lukket møde? virkelig luskeri.

Gæst

#5

2014-03-23 21:35

alt kan ikke KUN foregå i storebyen Frederikshavn. Hvis der er noget der skal sælges skal borgerne selvfølgelig med på råd........

Gæst

#6

2014-03-24 10:22

Synes det er forkasteligt at man vil gøre det her.. mine kæreste er fra strandby oh vi benytter altid stranden når vi er deroppe på besøg..

Gæst

#7

2014-03-24 11:59

Synes at kommunerne er begyndt, at gå staten i bedene, mht. at sælge ud af arvesølvet.
Vores frie, dejlige natur, skal ikke ejes af enkelte individer i landet, men komme alle til gode.
Jeg krydser fingrer for og håber på, at kommunen kommer til fornuft og lytter til de lokale. Der bliver jo trods alt Valg til byrådet igen.....

Gæst

#8

2014-03-24 13:08

Synd

Gæst

#9

2014-03-24 16:41

Jeg støtter denne underskrift indsamling da den viser at man i Frederikshavn Kommune .. kun sætter området til salg grundet beliggenhed og at stedet er attraktivt og Kommunekassen tom ... Man forsøger at bevarer så meget kystline som muligt dette strider mod alt fornuft ...
Keld Gydum - Bevar den frie natur mod udnyttelse .. !

Gæst

#10

2014-03-24 19:20

Vi har i vores familie altid nydt godt af stranden i strandby.. den har været og er stadig en fast del af sommeren. . Det har ikke været sommer uden en tur på stranden i strandby..

Gæst

#11

2014-03-24 19:46

Jeg har boet i Strandby i 25 år - flyttede pga. nyt job til Kbh i efteråret 2013. Det er vores plan at flytte tilbage til Strandby, når vi skal pensioneres. Men lad dog være med at ødelægge Nordstranden ved at sælge de to grunde! Og hvem har lyst til at bo et sted, hvor det meste af byen hellere ville have fredelige "gryder" med marehalm?

Gæst

#12

2014-03-24 20:05

Jeg støtter denne underskrift indsamling da den viser at man i Frederikshavn Kommune .. kun sætter området til salg grundet beliggenhed og at stedet er attraktivt og Kommunekassen tom ... Man forsøger at bevarer så meget kystlinie som muligt dette strider mod alt fornuft ...
Keld Gydum - Bevar den frie natur mod udnyttelse .. !

Gæst

#13

2014-03-24 22:29

Sådan noget lusk.Det skal de bare ikke have lov til.
gæst

#14

2014-03-28 12:13

Dejligt,at man vha. underskriftindsamling her og vha de personer,som har gjort et stort fodarbejde, kan gøre sin stemme gældende.
TILLYKKE med succesen i denne sag - og lad os så håbe, at en ny underskriftindsamling heller ikke i fremtiden må blive nødvendig!
Tak for initiativet for beskyttelse af et pragtfuldt stykke offentlig strand mod privatisering! Netop denne strand har jeg som barn også benyttet, når jeg besøgte min familie og var på sommerferier i Strandby - skønne, skønne minder i selskab med fætre og kusiner!

Mange gode hilsener
Vesterhimmerlændingen


Gæst

#15

2014-03-31 07:53

Godt initiativ. Håber det lykkes......at få stoppet kommunen.........s planer.