Afskaf ministres urimelige lukrative ordninger

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Afskaf ministres urimelige lukrative ordninger.

mona

#1 dobbelte ministerposter

2014-01-02 23:15

Ved du eller nogen, hvad hvis en person har flere ministerposter? Eller igennem årene skifter ministerpost? Får personen se eftervederlag for hver ministerpost - eller samles vederlagene til en?

Hvis de tager et andet arbejde umiddelbart efter aftrædelse, ved I om den nye løn så trækkes i eftervederlaget? h
Bent

#2 Vil ikke skrive under - desværre

2014-03-02 12:23

Jeg ville gerne skrive under, men når der påstås at minstre har 4 mdr. sommerferie står jeg af.
Ministre har ikke 32 ugers ferie - så det er en uhyrlig påstand og derfor vil jeg ikke skrive under, selvom jeg er enig i oplægget.

Gæst

#3

2015-03-22 20:25

Fordi vi alle må byde ind således også Folketinget - gennemsigtighed - vi er alle en del af samfundet!

Gæst

#4

2015-03-22 20:26

Afskaf urimelig,ordninger

Gæst

#5

2015-06-18 16:02

Jeg synes det er urimeligt, at børn af ministre og tjenestemænd får vilkår som andre børn ikke har mulighed for. Alle de penge kunne bruges til f. eks. at forhøje en ussel folkepension.

Gæst

#6

2015-06-26 21:55

Fordi det skal være slut med røveri ved højlys dag

Gæst

#7

2015-12-19 08:35

Folketinget er efterhånden fuldstændigt ude af trit med befolkningen. Det ser skidt ud, når de åbenbart føler sig hævet over den almindelig befolkning. Uhyggeligt at de ikke selv skal være en del af den lovgivning de laver...ER DET RIMELIGT.... Nej vel


Gæst

#8

2016-02-24 09:36

Fordi jeg er træt af at almindelige borgere får indskrænket deres rettigheder og indkomster, mens vi skal se på hvordan toppen af Danmark skraver til sig og ikke kan få nok.

Gæst

#9 Re:

2018-03-18 21:38

#8: -  

Ja og resterne fordeler de på velfærdsturisterne

De skider flot og elegant på DANSKERNE og vi finder os i det desværre 

HUSK DET NÆSTE GANG KRYDSET SKAL SÆTTES