Hjemsendelse af alle ikke-vestlige indvandrere

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Hjemsendelse af alle ikke-vestlige indvandrere.

dannebrogen

#1

2013-06-03 22:42

Tag initiativ folkens! Det er fint, at skrive under på sådan en underskriftindsamling her; det er godt at have lidt tal på, og se at der VIRKELIG er nogen, som bakker op om det her!

Men husk; tag altid initiativ selv! Stem Danskernes Parti - www.danskernesparti.dk.
Morten Nielsen

#2

2015-09-08 17:23

Hold kæft for en snævertsynet amøbe du er.


Gæst

#3 Re:

2015-10-30 07:38

#2: Morten Nielsen -  

 Typisk kommentar, os som gerne vil bevare vores land, vi bliver altid hånet af den røde fløj. Forskellen på os er, at vi ikke er hjernedøde og kommunistiske.

Heinz Tomis

#4

2016-03-18 21:41

Det er så dårligt formuleret juridisk , at den har glemt de kristne i Mellemøsten fra old kirke samfundene der bliver forfulgt af muslimer ,skal de også smides ud ? det er rent juridisk at skrive under på at de mest produktive asiatiske indvandre fra fra Vietnam og Kina også skal smides ud og indvandre som Cherif El-Ayouty, byråds medlem for venstre Latifa Ljørring og Naser Khader .

Alle nævnte indvandre har aldrig har været samfundet til last , men kun til gavn .

 

 

Så jeg kan aldrig underskrive sådan gang elendigt misk mask rent juridisk , der vil smide de kristne og muslimske invandre , som jeg har nævnt ud , selv om de er til gavn for samfundet . 

 

 


Gæst

#5

2016-03-18 21:46

Fordi vi kan ikke rumme mere i Danmark. De skal hjem da de er migranter og ikke krigs flygtninge !!! 


Gæst

#6

2016-03-18 21:56

Fordi vi kan ikke rumme mere i Danmark !! Vi har fået nok af migranter, som bare vil have i pose og sæk !!

Gæst

#7

2016-03-18 22:09

Gellerup var en bebyggelse , store fede lejligheder, den er nu en bandeborg. Bispehaven var også et dejligt sted at bo, det er nu også en bandeborg. Det næste bliver nok Frydenlund. Ja Århus var engang en dejlig by.


Gæst

#8

2016-03-18 22:26

For at bevare det danske samfund

Gæst

#9 Re:

2016-03-18 22:56

#4: Heinz Tomis -  

 Man kan også vælge som Heinz at sige fra endnu engang fordi teksten ikke helt passer ind i hans overkvalificerede uddannelse. Men vi andre gør noget, modsat dig!


Gæst

#10

2016-03-18 23:02

Flyttede til thailand, jeg kunne ikke klare alle de fremmede der oversvømmede mit land jeg følte mig fremmed i Danmark.

Gæst

#11

2016-03-18 23:20

ALDRIG HAR VI HAFT RINGERE POLITIKERE I DANMARK

SIAD ønsker at hjemsende flere 100.000 muslimer

Trods det at vi ikke kan tage os af vores egne, bliver vores politikere ved med at tage folk ind som påberåber sig flygtningestatus. Både politi og andre myndigheder ved, at de ikke er flygtninge. Det ved politikerne også, men alligevel bliver de ved med at hente muslimske nasserøve ind i landet.

Vi trænger til nogle nye politikere der tør tage fat ved nældens rod. SIAD ønsker at hjemsende de såkaldte flygtninge, men også alle de muslimer, der har bosat sig i Danmark og som måske endda har tillagt sig dansk statsborgerskab, - hvis de ærer deres koran og de islamiske skrifter mere end den danske grundlov. Det kan dreje sig om flere hundredetusinde muslimer, der bliver sendt ud. Det vil komme til at gå ud over nogle uskyldige, men det er ikke noget, der må hindre os i at gøre vores nødvendige arbejde for at redde Danmark. Deres ulykkelige situation kan de takke vores uduelige danske politikere for.

Giv os en vælgererklæring til SIAD og Fremskridtspartiet, vi er et selvstændigt parti som stiller op under Fremskridtspartiets fane for at vi sammen kan komme i folketinget og rydde op.
Se SIADs lovforslag her:


Gæst

#12

2016-03-18 23:22

FORDI JEG ELSKER DET DANMARK SOM VAR ENGANG

Gæst

#13

2016-03-19 00:02

Jeg er bange for at blive taget ved næsen, som min helt, Mogens Gistrup altid snakkede om, og se.....Lige præcis, idag er det rigtig hvad han sagde om den politik han forsvared, Danmark imod med sin viden hvad der dengang var bange for se nu idag ang indvandring af flygtninge....Han havde ret.
Benny

#14 Ikke vestlige er jo også Japaner, Koreaner, Kineser osv.

2016-03-19 00:21

Problemet med betegnelsen ikke vestlige er at den også indeholder Japaner, Koreanere, Kinesere og Vietnamesere som ikke er en trussel mod vores samfund og levevis og som ligger under indfødte danskere når det kommer til kriminalitetsstatestikerne. Denne gruppe mennesker skal efter min mening ikke straffes på grund af at muslimerne ikke kan integreres. Hvis Underskriftindsamlingen blot var rettet mod den etniske gruppe som reelt er problemet eller indeholdt en undtagelse for disse ikke muslimer ville jeg skrive under.


Gæst

#15 Re:

2016-03-19 04:01

#10: -  

 Ditto!

Her er der også/kommer problemer.

Phuket ca 50% muslimer.

Claus Agersbæk

#16 Re:

2016-03-19 05:48

#1: dannebrogen -  

Jeg ser alle disse cyber-afstemninger som blandt demokratiets sidste krampetrækninger, og så er det en illusion, for demokrati i betydningen folkestyre, har vi aldrig haft. Vi har haft repræsentativt demokrati, og det er noget ganske andet, som jeg ser det. Men for at vise min støtte til et rent Danmark, har jeg naturligvis skrevet under.


Gæst

#17

2016-03-19 06:29

Vi skal ikke miste vores egen kultur, ved at modtage tusind- og atter tusindvis af islam tilhængere som de mellemøstlige og afrikanske kulturer kommer med!
Vi skulle hellere tage imod de forfulgte kristne - hvis der over hovedet findes flere? fra disse lande!

Gæst

#18

2016-03-19 08:13

Fordi Danmark først og fremmest er for dansker.

Gæst

#19

2016-03-19 08:20

Stop overgrebene på Europas folkeslag

Gæst

#20

2016-03-19 08:28

Fordi vi IKKE skal jave alle de flygtninge/migranter i DK. De har deres eget land de må kæmpe for
DK er VORES land!

Gæst

#21

2016-03-19 09:05

Politikerne hører ikke på befolkningen --og vi kan ikke få folk op af sofaen ---så må vi på anden måde få politikerne til at forstå befolkningen .

Gæst

#22

2016-03-19 09:07

Ja jeg er træt af at det er de svage det går ud over hver gang disse menisker indvaderede os også at de bare kommer og bil havde samt at de opføre sig uhøflige i et land der modtager dem

Gæst

#23

2016-03-19 09:10

fordi jeg vil have mit land tilbage ,og det kan ikke passe at vi danskere skal finde os i og stå tilbage med hensyn til boliger og deslige ,de skal sendes hjem og slås for deres land .

Gæst

#24

2016-03-19 09:21

synes jeg er helt ok

Gæst

#25

2016-03-19 10:08

fordi vores land er i fare for at blive ødelagt alle de ting vores forældre har knogley for skal ikke ødelægges fordi der kommer nogen som ikke forstår demokrati herop hver dag er en trussel for terror det kan ikke være rigtigt danskerne skal føle sig fremmed i deres eget land, og det kommer vi til hvis ikke vi siger stop nu.