Giv lærerne chance for at forhandle

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Giv lærerne chance for at forhandle.


Gæst

#1

2013-04-02 18:23

Vores lærere er de mennesker, som underviser os i at blive bedre, mere kompetente, borgere, kunne komme ud på arbejdsmarkedet og tjene til, at Danmark kan overleve!

Gæst

#2

2013-04-08 23:14

En overenskomst skal forhandles og ikke dikteres
Gæst

#3

2013-04-09 18:33

Nu hvor det er kommet frem i dagspressen at Moderniseringsstyrelsens direktør, Niels Gotfredsen, modtager en personlig bonus på 250.000 kr hvis han kan leve op til målsætningen om "at frigøre ressourcer" i offentligt ansattes overenskomstaftaler, er det vist ikke kun lærerne der er i klemme!

Gæst

#4

2013-04-11 05:07

let us back in to our classrooms!

Gæst

#5

2013-04-11 15:58

Hej.
Det er simpelt hen helt uhørt, at KL mødte op til forhandlingerne med helt ultimative krav. Det er ødelæggende for demokratiet og den danske model.
Hilsen
Stig Nielsen

Gæst

#6

2013-04-18 10:37

Diese Aktion muss man unterstützen.

Gæst

#7

2013-04-20 14:02

Mener Kl krav om at skoleledelsen skal kunne bestemme over lærernes arbejdstid er iorden. Det må da være arbejdsgivernes ret.
Jeg undre mig over retorikken i konflikten. Jeg har endnu ikke hørt KL sige at lærerne skal have mindre forberedelsestid, men derimod at forberedelsestiden skal forhandles på den enkelte skole mellem leder og medarbejder.
Jeg har tillid til at de dygtige ledere og lærere der er i Danmark er i stand til at løse denne opgave, så få nu skrevet under på det papir.