Frifind Lars Bo Lomholt!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Frifind Lars Bo Lomholt!.


Gæst

#251

2013-02-01 18:08

Brug almen sund fornuft og sæt jer ind i hundes reaktionsmønstre. Thor har kun reageret som enhver anden hund ville gøre i situationen. Den har så dens størrelse lidt imod sig, da den kan udrette større skader end en minihund kan. Men der kunne være fundet en mildere dom. Mundkurv har slet ikke været på tale.

Gæst

#252

2013-02-01 18:17

Was für ein charaktervoller, vorbildlicher Polizist! Gebt ihm einen Orden und macht ihn zum Tierschutzbeauftragten der Polizei!

Gæst

#253

2013-02-01 18:22

Es müsste viel mehr Menschen wie Lars Bo Lomhold geben.

Gæst

#254

2013-02-01 18:24

Dejligt med en underskriftindsamling der hjælper dem som er kommet i klemme i systemet :)

Gæst

#255 Re:

2013-02-01 18:26

#2: -

Vi er altså også en del rottweiler-folk, der synes det er godt gået!


Gæst

#256

2013-02-01 18:28

tommel op til Lars

Gæst

#257

2013-02-01 18:43

det er helt hen i vejret
hele sagen
selvfølgelig skal han frifindes
burde sgu også få en medalje
joschwa

#258 Re:

2013-02-01 18:46

#19: -  

 Die Ungerechtigkeit gegenüber Hunden in Dänemark ist im 21.Jahrhundert nicht angebracht. Dänemark ist ein fortschrittliches Land und um so unveständlicher ist es, dass dort Hunde solche kleinen Vorkommnisse mit ihrem Leben bezahlen müssen. Das ist ungerecht, denn ein Tier kann sich nicht wehren, wenn es wie fast immer, um Missverständnisse geht, durch die etwas passiert ist. Lars ist für mich ein Mann mit Herz, Verstand und Verantwortungsgefühl. Durch sein mutiges Handeln zeigt er der Öffentlichkeit, dass starke Menschen durchaus in der Lage sind, gegen Ungerechtigkeit anzugehen. Ich würde mir wünschen, es gäbe täglich ganz viele Lars, damit das Land Dänemark endlich einmal kapiert, dass man mit dem Leben von Tieren so nicht umgehen kann und darf. EINE MEDAILLE FÜR LARS - DEN HELDEN !!!!


Gæst

#259

2013-02-01 18:51

Politi skal holde lov og orden i dansk samfundet, det er sandt. Det er deres job. Men det skal ikke være på den forkert måde og overfladisk undersøgelse. De skal holde lov og orden på den rigtig måde, og undersøge dybe ind i sagen, så de kan sikre sig at bedømme den retfærdighed straf.

Eftersom Thor blev forskrækket og forsvarede sig. Det samme vil jeg også gøre, hvis nogen kommer og forskrækker mig, og jeg slår ud på den person --- men det eneste forskel er at jeg ikke bliver straffet. Hvorfor skal dyr og menneske behandlet forskellige?

Gæst

#260

2013-02-01 18:52

Jeg ville have gjort det samme

Gæst

#261

2013-02-01 18:54

Omsider en normalt fungerende politimand, der forhindrer, at de mindrebemidlede jubelidioter i politiet slår endnu en uskyldig hund ihjel. Fyr i stedet politidirektøren i Nordsjællands Politi.

Gæst

#262

2013-02-01 18:57

Det her viser jo tydeligt at der skal være tvungen mundkurv til alle hunde... jeg vil ikke risikere at komme i nærheden af en glubsk hund, uanset om den er i snor eller ej.

Gæst

#263

2013-02-01 18:57

Tolle Petition für unseren Helden Lars Bo Lomholt!!! Lars ein Freund und Helfer !!! Ich Martina Lechner stehe 100% hinter ihm !!! "Wenn Unrecht zu Recht wird, wird Widerstand zur Pflicht!" Respekt für Lars Bo Lomholt!!! Mann mit Herz <3 Danke ihm für seine mutige Tat !!!

Gæst

#264

2013-02-01 18:59

Syntes han har gjort det eneste rigtige at redde Thor
Oli Pok

#265 Re:

2013-02-01 19:05

#21: -  

 Völlig uninteressant, ob es verboten ist oder nicht. Das Verbot ist ohnehin unglaublich und unverständlich. Lars hat genau das Richtige getan. Er hat den Hund an sich genommen und ihm zunächst dadurch das Leben gerettet.Dänemark, so hat es den Anschein, befindet sich, was das Verhalten Tieren gegenüber angeht, noch im Mittelalter. Der Königliche Nachwuchs trägt Pelz, auf den Ferröhr Inseln werden jährlich brutal Delphine abgeschlachtet und Hunde befördert man wegen kleinen Vorkommnissen vom Leben in den Tod! Ich fordere Dänemark auf, die Gesetze zu lockern bzw. zu novellieren und habe große Achtung vor einem Mann, wie LARS! Dieser Mann stellt sich auf die Seite der Gerechtigkeit, zeigt Herz, Mitgefühl und Verstand. ER ist DER HELD VON DÄNEMARK! Schon Arthur Schopenhauer sagte:" Das Mitgefühl ist die Grundlage der Moral". Oder:" So lange Du kein Tier geliebt hast, wird ein Teil deiner Seele nie erwachen!  BRAVO LARS! Auf diesen Menschen trifft BEIDES zu.!


Gæst

#266 Re: Re: Politiet er den udøvende magt, det er ikke den enkelte betjent der sætter dagsordenen i et r

2013-02-01 19:06

#195: - Re: Politiet er den udøvende magt, det er ikke den enkelte betjent der sætter dagsordenen i et retss

"Thor var dødsdømt ikke af en dommer, men af en politimand"

... Hvem er den politimand som DU mener har udstedt en "dødsdom" ?

Så vidt jeg forstår er der truffet en administrativ afgørelse ud fra gældende lovgivning.

 


Gæst

#267 Re:

2013-02-01 19:07

#202: -

Vi må håbe hans famillie også ser sådan på sagen når han ikke længere er ansat hos Politiet.


Gæst

#268

2013-02-01 19:41

Euer Verhalten ist eine absolute Rassendiskriminierung! Euere Königin hält ihren Dackel im Arm, die gute Frau soll die Augen aufmachen, wenn anderen Familien ihre liebsten Hunde nur wegen einer "sogenannten falschen Rasse" abgenommen und hingerichtet werden. Das ist falsch und gegen jede Statistik, einfach nur eine Hexenjagd!! Wollt ihr wie damals bei uns Anfangen und den Hunden gelbe Sterne anheften?? Bitte tut das richtige und stoppt das morden.

Gæst

#269

2013-02-01 19:47

Respekt!! Sie haben ein Zeichen gesetzt und die Problematik ist endlich dem Interesse von Medien und vielen Menschen in Europa bewusst geworden. Sie verdienen diesen Respekt und die Aufmerksamkeit, die Ihnen geschenkt wird. Danke für Ihren Mut und Ihr Engagement!

Gæst

#270

2013-02-01 19:55

Jeg har hørt at den lille hund var uden snor da de bed hinanden, så er det jo ejeren til den lille hund der skal dømmes for en hund skal altid føres i snor.

Gæst

#271

2013-02-01 19:56

He's a really human and this cruel world we don't have so many like him!!
Wolfgang Weuster Germany

#272 Gutes Vorbild

2013-02-01 19:58

Großer Respekt Lars Bo Lomholt!

Er muß öffentlich belobigt und ausgezeichnet werden!
Ein toller Kerl, an dem wir uns ein Beispiel nehmen können!

Gæst

#273 Re:

2013-02-01 20:10

#1: -

han skal bare ud af vagten


Gæst

#274

2013-02-01 20:18

Jeg synes det er iorden han har gjort det. For hvad jeg har hørt er politiet igang med noget der er ulovligt da ejeren har betalt bøden også skulle sagen være slut

Gæst

#275

2013-02-01 20:18

Vø´ær søde at skrive under, så vi forhåbentligt kan få politikerne til at vågne op og få denne tåbelige lov ændret. Måske kan vi endda få indført hundekørekort, det kunne måske hjælpe på de hunde, der ikke har fået en god opdragelse



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...