Modstand af opbygning af transport og logistikcenter i Jersie (Solrød kommune)

Modstand af opbygning af transport og logistikcenter i Jersie (Solrød kommune) / Beskeder / Sidste chance på mandag / Kommentarer

Annie Skibsted

#1 Modstand mod transport- og logistikcenter i Solrød Kommune

2019-12-14 18:53

Selvfølgelig skal dette sendes til folkeafstemning.

Det er totalt uacceptabelt det bliver besluttet uden Solrød borgerne bliver hørt.


Gæst

#2

2019-12-14 21:51

Da borgmesteren ikke er kommet med ét eneste godt argument for transportcentret, skal en sag som berører så mange selvfølgelig til afstemning blandt borgerne. Det er lige før man tror borgmesteren forudser et kommende stort hul i kommunekassen, siden han er så ivrig. Jeg har midlertidigt både hus i Solrød og bopæl i Charlottenlund - og her i Gentofte har vi ikke sådan noget pjat! Hans Toft har endnu ikke forsøgt at omlægge hverken Bernstorff slotshave eller Charlottenlund slotshave til transportcentre! Byrådet i Solrød virker mig desværre efterhånden noget amatøragtige. Beslutningstagerne tydeliggør at det er en af Danmarks mindste kommuner og at der derfor ikke er meget potentiale at vælge imellem når kandidater til byrådet skal vælges... Måske skulle de prøve at lære af de store som har styr på både grønne områder og økonomi. Mvh. Bente Dahl Hansen

Gæst

#3

2019-12-15 11:19

Hej Ulrik Desværre er jeg forhindret i at komme da jeg er på arbejde i forbindelse med byrådsmødet. Jeg håber, at der kommer en folkeafsteming om dette latterlige projekt. Men tvivler, da som du selv nævner, er udvist en arrogance ikke set tidligere.

Gæst

#4 Re:

2019-12-15 11:32

#2: -  

 

3001430121

#5 Re: Re:

2019-12-15 11:34

#4: - Re:  

Man kan jo så tænke overhvem man skal stemme på til næste kommune valg!




Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...