Vis din respekt for OFRENE for pædofiles forbrydelser!

Vis din respekt for OFRENE for pædofiles forbrydelser! / Beskeder / Vedr underskrift indsamlingen 'Vis din respekt for OFRENE for pædofiles forbrydelser!' / Kommentarer


Gæst

#1

2019-12-05 11:52

Tak for indsatsen, Odile! Det er pinligt at DR ikke svarer, jeg synes ikke en gang tavsheden kan undskyldes med travlhed eller mange mails. Dine pointer er så vigtige, og ofte bliver sårende, stødende eller nedsættende ord, fraser, måder at sige ting på langsomt til "den almindelige måde at kommunikere". Jeg vil selv være meget mere opmærksom fremover. Tak skal du have. Mh Caroline

Gæst

#2

2019-12-05 13:22

Kære Odile, Tak for din indsats og selvom der ikke er aktivitet pt. er det altid vigtig at gøre opmærksom på, at man skal tale og opføre sig ordentligt, passe på hinanden og ikke nedgøre og håne. Knus Susan

Gæst

#3

2019-12-05 13:49

Tak for din indsats, Odile - du siger bare til! Pinligt, at DR ikke svarer - det kunne du godt fortælle lidt højere? F. eks. på din FB-profil? Det er ingen skade til, at folk kender til deres indstilling i så seriøs en sag. Og, nej, vi er slet, slet ikke færdige. Mvh. Lærke Reddersen

Gæst

#4

2019-12-05 17:14

Tak for du satte denne underskriftinsamling i gang. Godt kæmpet!! Jeg er med hvis der kommer en ny

Bedste hilsner Hanne

Odile Poulsen

Underskriftindsamleren

#5 Re:

2020-01-06 08:45

#4: -  

Tak!!!

Kh Odile

Odile Poulsen

Underskriftindsamleren

#6 Re:

2020-01-06 08:46

#3: -  

Ja, det er godt nok dårligt af DR - og ja det behøver på ingen måde gå stille hen (at de ikke svarer.) Det er bestemt ikke sidste gang jeg skriver om det her - tak for dig!

Kh Odile

Odile Poulsen

Underskriftindsamleren

#7 Re:

2020-01-06 08:47

#2: -  

Du har ganske ret! Det er altid vigtigt og nødvendigt at sige fra overfor negligering eller destruktivt sprogbrug vedr seksuel vold. Tak!

Kh Odile

Odile Poulsen

Underskriftindsamleren

#8 Re:

2020-01-06 08:48

#1: -  

Tak Caroline, det er rigtig godt at læse din kommentar!

kh Odile