Folkepensionisterne svigtes af Folketinget. Støt Underskriftsindsamlingen!

Folkepensionisterne svigtes af Folketinget. Støt Underskriftsindsamlingen! / Beskeder / Tak for jeres underskrifter her på skrivunder net / Kommentarer


Gæst

#1

2019-02-03 21:44

Hvor mange stillere er vi nu

Gæst

#2

2019-03-08 14:11

Hejsa. Jeg bliver ved med at få mail, at jeg skal underskrive vælgererklæring, men det HAR Jeg gjort for længe siden, og modtaget dette i E - boks. Mvh. Minna Greve
Ann Jensen
Gæst

#3

2019-03-17 22:29

Forstår simpelthen ikke, vi pensionister/førtidspensionister ikke kan stå sammen nu vi endelig har chancen for vores eget parti. De studerende klarer det fint. Om der hældes til rød eller blå blok er mig ligegyldigt
. Det, det drejer sig om er, at få BF`s politik igennem, til fordel for pensionisterne. Er i dén grad ramt af politikerlede og kvalme over "valgflæsk" (de løber fra løfterne når stemmen er afgivet). Agter at stemme blankt. Både til valg og kommunalvalg. Ingen er værd at stemme på hvis BF ikke når at komme ind, hvilket jeg håber. Vælgererklæring sendt og godkendt for længe siden. Sendt uden forbehold eller tanke for, om det var det rette. Det er jeg ikke i tvivl om, at det er. Min fulde opbakning.