Elite elever fra Afd. Vita til afd.Bakke NEJ TAK!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Elite elever fra Afd. Vita til afd.Bakke NEJ TAK!.


Gæst

#1

2016-08-18 19:39

Fordi Bakkeskolen ikke kan opfylde de krav der er til at gå i en eliteklasse, dels i forhold til idræt, lærer og kvalitet i undervisningen pga. de mange udenlandske elever.

Gæst

#2

2016-08-18 20:20

Min datter går på idræts linien hvis skolen flyttes skal jeg transportere hende til og fra skole og træning.
Derudover kan jeg ikke se nogen social sammenhæng mellem de elever der går der og elever fra elite klasser.

Gæst

#3

2016-08-18 20:46

Fordi jeg ikke kan se at det vil gavne noget som helst . Det er de store elever som går i eliteidrætsklasserne , og det vil da overhovedet ikke gøre at "danske" forældre vil melde deres små poder ind på en skole med pt. 97 procent tosprogede børn . Det er det rene galimatias . Der er nogle som har sovet gevaldigt i timen . Der skulle have været gjort noget for mange år siden .. Det bliver aldrig bedre på den skole , og man skal da ihvertfald ikke bruge 150 elever som prøveklud

Gæst

#4

2016-08-18 21:24

Skriver gerne under på denne indsamling. Jeg er meget enig i, at det ikke løser Afd. Bakkes's problemer, med manglende integration. Der skal helt andre tiltag til

Gæst

#5

2016-08-18 23:18

Min søn har gået i Eliteidrætsklasse i Esbjerg
Og selvfølgelig skal den ikke flyttes.

Gæst

#6

2016-08-19 04:15

Fordi det er vigtigt at sige fra over for ulogiske forslag og misforstået integration.

Gæst

#7

2016-08-19 08:02

Idræts linjen løser ikke problemet med at Bakkeskolens nationale test ligger lavt og ønske om integration
Vita har sikker drift af idrætslinjen og forset med det

Gæst

#8

2016-08-19 08:28

Jeg har underskrevet her for at være med til at stoppe dette politiske galskab. Det er på tide vi sætter hælene i og sætter handling bag ønsker om integration. Sports eleverne er ikke et værktøj at benytte, de har behov for ordnede forhold.

Gæst

#9

2016-08-19 08:55

Det bliver også et Nej Tak herfra.
Jeg ønsker ikke at sende mine børn i skole, i armene på undervisere som anser mine børn som frustrerende og det rene vanvid.
Jeg ønsker IKKE at mine børn skal behandles med begrænsninger fra fordømmende lærere og risikere at mine børns identitet bliver indskrænket til usikre og ødelagte sjæle fordi underviserens ikke kan finde ud af at se muligheder i mine børn.

Så igen, nej tak til dette vanvid som du, dine kollegaer og vita skolens forældre formår at fremstille mine børn som!

Gæst

#10

2016-08-19 09:35

Fordi mit barn har nok med transport fra tarm til Esbjerg hver dag, skole og sport og hvis han bliver flyttet på Bakkeskolen tager vi ham ud af folkeskolen og ind på en efterskole. Tab for EFB og for Esbjerg. Jeg er fra Esbjerg , Bakkeskolen har altid været politikernes akilleshæl, det var bedre at de lukkede den én gang for alle.

Gæst

#11

2016-08-19 11:42

I dag er eliteklasserne velfungerende og af høj kvalitet. Det er mig ubegribeligt at man vil risikerer at ødelægge dette for de unge mennesker med potentiale og som ønsker udfordringer i både skolegang og fritid. Vi har valgt at bruge mange penge og meget tid på transport for at vores datter netop har de muligheder som i dag tilbydes på Vitaskolen. Og hun trives med at hendes hverdag ofte starter kl 5.00 om morgenen og først slutter kl 20.00 om aftenen fordi hun har det godt på Vitaskolen og i Esbjerg svømmeklub.
Sats på de unge der vil fremad, hold jer fra den nuværende ordning med Vitaskolen.

Gæst

#12

2016-08-19 12:24

Jeg syntes ikke det giver mening at flytte idræts klasserne ud på Bakkeskolen da største delen af eleverne har deres sport/træning tæt på afdeling vita og det har stor betydning for deres hverdag at der ikke er for langt til træning

Gæst

#13

2016-08-19 16:26

Det er fuldstændig vanvivitigt at flytte elite elever fra afd. Vita,til Bakke skolen,de der er kommet ind på Vita,har virkelig ydet en indsats,som ikke skal gå til spille.Di kan alligevel ikke hjælpe til at løfte eleverne på Bakkeskolen, og slet ikke med tvang.Det er en ommer. Bente Jensen.

Gæst

#14

2016-08-19 17:52

Vil kommunen også flytte ishockey hallen, håndboldhaller , fodbold banerne o.s.v. Pas på eleverne ikke bliver taget ud af Vita skolen.

Gæst

#15

2016-08-19 18:36

Jeg har to drenge på Vita skolen og de skal absolut ikke ud på Bakkeskolen at gå!

Gæst

#16

2016-08-20 05:00

Først og fremmest tror jeg ikke at integrationsprojekter skal "løses" af børn. Og samtidig så fremmer 150 idrætselever fra helt andre områder vel næppe integrationen i det område. De tager efter endt skoledag væk fra området. I dagstimerne går de i hver deres klasser, så umiddelbart er det kun på papiret, at det ser bedre ud for Bakkeskolen.

Gæst

#17

2016-08-20 05:46

Mener ikke det er dem der skal redde den skole, som mange ikke vil gå på. Syntes der er så godt med elite elever, og er mange for at det vil smuldre ØK

Gæst

#18

2016-08-20 06:37

Fordi at Vita skolen har haft det i så mange år og det vil ikke være det samme uden idrætsklassen

Gæst

#19

2016-08-20 10:42

Har et barnebarn, der går der, det dårligste forslag, jeg overhovedet har hørt.
Anders

#20 Re:

2016-08-21 10:42

#2: -  

Vrøvl! Bakkeskolen kan da tilbyde nøjagtig det samme skoletilbud som Vita, kun det nuværende elevklientel er anderledes! Lærerne er da lige så gode på Bakkeskolen som på Vita! Du mangler indsigt med en sådan kommentar!


Gæst

#21 Re:

2016-08-21 10:44

#10: -  

 Nu er der da endelig politikere tilstede der vil gøre noget ved problemstillingen, lad dem dog give det et forsøg! Synes godt om ideen, kan ikke se at man ikke skulle kunne dyrke eliteidræt fordi man går på Bakke. Hvis det er tilfældet er man nok ikke elitær nok!


Gæst

#22 Re:

2016-08-21 10:46

#14: -  

 Afstanden bliver nærmest ikke længere indtil Gl. Vardevej... Iøvrigt er der svømmehal, fodboldbaner og atletik faciliteter tættere på skolen end tilfældet er ved Vita.


Gæst

#23 Re:

2016-08-21 10:49

#6: -  

 Er det ikke logisk at flytte fra et sted med pladsmangel til et sted med plads? Økonomisk er det da logisk at spare penge på,at flytte eleverne fremfor at bygge nyt og dyrt i Gjesing! Bakkeskolen har faciliteterne og de står tomme! 

Håber politikerne har røv i bukserne og fører det her forslag igennem!