Folkeafstemning om EU nu!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Folkeafstemning om EU nu!.


Anonymous

#51

2016-06-25 18:47

EU tilhængere er desværre også tilhængere af vindmøller i høj grad og den såkaldte grønne omstilling. Den er desværre blot en illusion som holdes i live af vindindustrien og vindmøllespekulanterne samt mange embedsmænd i både DK og EU. Der gives så massive tilskud hertil at disse magthavere vil gøre hvad som helst for at sandheden ikke kommer ud blandt de brede masser. Det vil nemlig stoppe deres enormt lukrative forretning - de er i virkeligheden fuldstændig ligeglade med miljøet og bruger organisationer som green peace og Danmarks naturfredningsforening til at formidle deres propaganda, som tangerer til direkte løgn og bedrag. Dette vil gå over i bøgerne som en af den nyere tids største fejltagelser.. Vent og se.

Gæst

#52

2016-06-25 20:39

Fordi vi skal til selv at bestemme her i landet

Gæst

#53

2016-06-25 21:42

Har altid ment, at fællesskabet skulle bestå af SELVSTÆNDIGE stater, som kunne have handelsaftaler og andet, som ikke gik ud over suveræniteten.

Gæst

#54

2016-06-25 22:25

Fordi EU er et diktatorisk, kommunistisk imperie uden folkeligt mandat eller opbakning, og jeg mener, at Danmark skal ud hurtigst muligt.

Gæst

#55

2016-06-25 22:37

Fordi jeg syntes vi skal ud af EU så hurtig som muligt færdi bum

Gæst

#56

2016-06-26 03:13

Fordi vi har ret til at få en afstemning

Gæst

#57

2016-06-26 06:46

Jeg mener at eu for længst er blevet et projekt for politiker og ikke for befolkningen og når det så er sagt skal landene jo nok finde ud af at handle EU eller ej nogen snakker som om det hele nærmest ville gå ned om og hjem hvis ikke vi er med men det der for eksempel for det britiske pund til at falde er jo i virkeligheden ikke det at de sagde nej men det at folk går i panik og begynder at sælge for vildt ud af pundet fordi de lytter til skræmmekampagne fra ja siden hvis folk opførte sin som de plejer ville tingene på de finansielle markeder også være stort set uændret så når panikken har lagt sig er jeg sikker på at tingene vil stabilisere sig folk holder jo ikke op med at handle med briterne bare fordi de ikke er med i EU længere og de ville jo heller ikke holde op med at handle med Danmark fordi vi meldte os ud af EU så lad os få den afstemning

Gæst

#58

2016-06-26 07:33

Jeg fatter ikke helt, hvor står om jeg har underskrevet med JA eller NEJ?

Jeg siger at DANMARK skal meldes ud af EU

Gæst

#59

2016-06-26 07:43

Fordi EU er uden en ansvarlig ledelse hvor alt efterhånden bryder sammen. Og så skal vi have vores selvbestemmelse tilbage. Vi skal ikke underlægges en flok gamle pengegriske mænd uden forståelse for den virkelige verden som den ser ud i dag.

Gæst

#60

2016-06-26 10:09

Fordi et demokrati som Danmark har brug for klarhed på om de politiske partier arbejder i borgernes interesse eller egne

Gæst

#61

2016-06-26 10:44

Fordi vi skal bestemme selv i Danmark. Vi vil ikke have flere emigranter, de tømmer Danmark for sociale midler og giver intet tilbage, andet end brok. De gider ikke Danmark kun vores penge

Gæst

#62

2016-06-27 08:00

EU har for stor indflydelse på rigtig mange områder.....

Gæst

#63

2016-06-27 10:01

Fordi de hjernedøde idioter inde på borgen, går mere op i sig selv end mit land.

Gæst

#64

2016-06-27 21:03

Afgørende for Danmarks fremtid at vi kommer ud af EU, ikke mindst af hensyn til fremtidige eksportmuligheder, økonomisk vækst og udvikling. Tænk blot på alle de mange milliarder vi fremover vil spare hvert eneste år, det ikke skal tilføres Bruxelles og det samarbejde der kan indledes med ikke kun UK, men alle øvrige lande globalt.

Gæst

#65

2016-07-02 21:23

Det er på tide at folket tager skeen i de den anden hånd, som UK.

Gæst

#66

2016-09-28 12:42

Ud af det korrupte EU