Stop lukningen af Ravnebjerg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop lukningen af Ravnebjerg.

Gæst

2016-01-06 15:52

Jeg har selv været børnehavebarn i Ravnebjerg Børnehave. Et fantastisk sted med natur, luft og leg. Jeg har nu niecer og nevøer, der elsker at benytte legepladsen, når børnehaven er lukket. En lukning ville være synd.

Gæst

2016-01-06 16:16

Fordi Ravnebjerg Børnehaven giver vores Ravnebjerg børn et fælleskab som skaber fantastiske trygge rammer, i det lokale samfund. Tror mig, vi har haft 2 børn i Ravnebjerg børnehaven. De kunne ikke har haft et bedre start
på livet.

Gæst

2016-01-06 19:44

Fordi jeg bor i Ravnebjerg og vi elsker at komme derop i weekender og lege. Desuden synes jeg det er en skandale for mågebakkennog virkenbjergets børnehave

Gæst

2016-01-06 21:06

Vores børn har fået i Ravnebjerg børnehave, den ældste startede der om morgnen med de 9 pladser der var senere blev de 9 faste pladser desværre lukket.
Derfor mødte vores yngste barn ind i mågebakken som kørte til Ravnebjerg børnehave....et dejligt sted, hvor dyr, bålmad, friske grøntsager, skov, og natur er noget af fællesnævneren.