Søren Poulsen og Niels Erik Søndergård ud af EfB

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Søren Poulsen og Niels Erik Søndergård ud af EfB.


Gæst

#1

2015-12-07 13:42

en gang HHA, altid HHA

Gæst

#2

2015-12-07 13:56

SP og NES tror de er konger i EFB alt hvad de gør er at ødelægge en god gammel Fodbold klub den behandling af H H er utilgivelig

Gæst

#3

2015-12-07 14:02

De er nogle usle personer

Gæst

#4

2015-12-07 14:32

De er er ikke gode nok

Gæst

#5

2015-12-07 14:39

Fordi de 2 fjolser er skyld i, at EfB er gået fra potentiel mesterskabskandidat ( seriøst ment) til at ligge Rode, hvor de absolut ikke burde, bare ved at sælge vores allerbedste spillere og ikke bringe gode nok substituter ind. Udviklingsplan, min bare.
Gæst

#6

2015-12-07 15:03

Det er på tide at der sker noget i efb og det første der skal ske er SP/NES skal ud af EFB NU!


Gæst

#7

2015-12-07 15:43

Jeg skrev under fordi jeg støtter efb og ikke ønsker de 2 der ødelægger klubben men desværre så er bestyrelsen og de 2 fjolser gamle venner derfor kommer kammerateri åbenbart før fornuft

Gæst

#8

2015-12-07 16:00

Der er for mange fejl indkøb,og for dårlig kvaliter,i de spiller de har købt

Gæst

#9

2015-12-07 17:05

Det ender som det er gået flere gange i vores klub hvor der er kammerateri imellem direktør og bestyrelse

Gæst

#10

2015-12-07 17:10

De skal bare ud

Gæst

#11

2015-12-07 18:01

Ud med dem 

 

Ærlig

#12

2015-12-07 19:10

Ville kunne tage det mere seriøst hvis det med hh ikke havde stået der. Selvfølgelig er det forkert at hh ikke fik noget spilletid på hans sidste dag i klubben men det skal ikke være pga det at man vælger at lave en underskriftsindsamling.


Gæst

#13

2015-12-07 19:32

Fordi jeg købte aktier i klubben da de manglede kapital samt sæsonkort lige siden de blev reddet har udvist ligegyldighed over for deres trofaste fan. Det er tydligt der er ingen klar transfer strategi. Hvad alle kunne se sidste år er blevet en realitet, at SP og NES ikke kunne se hvilken vej det ville gå viser tydligt de ikke er i stand til at varetage jobbet.

Gæst

#14

2015-12-07 19:59

Det har intet med HH at gøre at jeg skrev under ( der var vel heller ikke ledelsens beslutning??). Men ledelsen er uduelig og der bør gøres noget FØR vi rykker ned i stedet for at lade det hele sejle mod afgrunden


Gæst

#15

2015-12-07 20:13

Fordi de 2 tegninger til NES og SP gør mere skade end de gør gavn i den klub!!!

Gæst

#16 Oprydning

2015-12-07 20:15

Jeg skrev under af flere grunde. Dette bliver en længere forklaring på det, da jeg har haft dette på hjerte i langtid.

EfBs ledelse sejler rundt, og aner ikke hvad de foretager sig. Udmeldinger i øst, handlinger i vest og omvendt. I sommeren 14, stod EfB vel med de bedste kort på hånden nogensinde. Man var blevet seedet i EL, og havde en gylden mulighed for endnu et gruppespil, alligevel med så gode forudsætninger tør ledelsen ikke at handle, men vil hellere vente, da man ifølge dem "kunne få mest kvalitet sidst i vinduet", og de proklamerede stolt, at de havde fået bud på mange interessante profiler, samtidigt ville man hente fra en højere hylde.

På nær, at man laver et genialt køb med Eddi Gomes, så var transfervinduet en katastrofe, og siden dengang har EfB haltet efter, da man ikke turde ride videre på succesen, men var alt for forsigtige. Igen i vinteren 14/15, udmelder man klart, at der ikke skal sælges ud, da man vil skabe kontinuitet. Alligevel ender man med, at sælge 3 profiler, og der er vi igen tilbage med udmeldinger i øst, og handlinger i vest.

I løbet som sæsonen skrider frem, og man kan se, at tingene ikke udvikler sig i den rigtige retning, så ændrer man blot målsætningen til istedet at hedde "top 8". Hvor taberagtigt er det ikke lige? Gå ud og erkend, at det ikke er godt nok, men fordi man er for selvfed, så vil man aldrig indrømme fejl derinde.

Så bliver Niels Frederiksen fyret med begrundelsen "dårlige resultater". Man kigger slet ikke indad, og kigger på det yderst middelmådige spillermateriale man har givet ham at arbjede med. Samtidigt erklærer Søren Poulsen for truppen fuldt på højde med tidligere, og siger, at det er trænerens ansvar istedet for at kigge indad, og blandt erkende, at man har fejlet.

Man henter så Jonas Dal, og intet går fremad, så der kan ikke findes flere bortforklaringer fra de knold og tot. Desuden går der rygter om, at Glen Riddersholm takkede nej til EfB, da han ikke måtte samle sit eget team omkring trænerteamet. Hvis det er rigtigt, så siger det alt om, hvor indspist og amatøragtig vores ledelse er, når man vægter interne venskaber højere, end klubbens bedste.

Klubben er begyndt at agere enormt usympatisk, og jeg kan ikke længere identificirer mig med det der foregår derinde. Jeg tviver på, at jeg er den eneste der har det sådan. Situationen omkring HH var dråben, der fik bægeret til at flyde over. 

Lad os håbe på, at der endelig sker handling og EfB får udskiftet på nøglepositionerne, så vi snart er fri for NES og især SP`s selvfede attitude og ansigt. Desuden må Leif Thomsen også gerne ryge, da han er ligeså inkompetent, og holder hånden over dem begge. 

Dette vil være for klubbens bedste. 


Gæst

#17 Maksimal pres på ledelsen

2015-12-07 20:58

Super godt initiativ med indsamlingen!! 100% støtte fra mig..

Husk at inddrage pressen ved offentliggørelsen af resultatet! "EFB fans har fået nok af ledelsen". Det vil give et stort pres, som hverken ledelsen eller bestyrelsen kan sidde overhørigt!!


Gæst

#18

2015-12-07 21:25

Synes NES igennem flere år har været inkompetent. SP er naiv, og gavner ikke klubben.. Hvor havde denne klub været med en god ledelse... Europa League turen burde have givet mere gevinst end hvor vi står idag..

Gæst

#19

2015-12-07 21:25

Jeg skriver ikke under på grund af at HH ikke fik spilletid,det er egentlig uvæsentlig. Jeg mangler en bestyrelse der er i stand til at føre en dialog med fans,tilskuerne og i det hele taget komme med klare udmeldinger ang klubbens fremtid. Det kommer ikke fra denne bestyrelse da de forlængst har gravet sig selv så dybt ned i sølet og hevet niveauet på banen samme vej. Tid til forandring, tid til håb og helt nye tider på blue water! Farvel SP og NES tak for jer og ta jeres kammerater med på vejen ud af døren. Og NES du tar bagdøren altså den samme dør du kom ind af!

Gæst

#20

2015-12-07 23:58

Hvor er der bare langt fra Europokal til hvor vi er nu..

Gæst

#21

2015-12-08 07:00

Forbi efb har brug for en ledelse som kan bringe klubben op på et højere niveau. Hver gang vi har en med skyggen af talent bliver de solgt - jeg ved det er en forretning men ville det ikke være en bedre forretning hvis man vandt noget ?

Gæst

#22 Re:

2015-12-08 07:37

#12: Ærlig -  

 100 % enig med # 19 !


Gæst

#23 Re: Oprydning

2015-12-08 07:44

#16: - Oprydning 

 100 % enig med # 16 ! ! ! ! ! Godt skrevet.


Gæst

#24

2015-12-08 11:10

Syntes behandlingen af HH er utilgivelig
Der blev i store dele af kampen råbt "HH PÅ BANEN" så vælger man at sætte Jesper Rasmussen på banen, som ikke har spillet i et år :-(
Jeg føler mig som fan TRÅDT PÅ, og ligegyldig gjort .

Gæst

#25

2015-12-08 12:51

Dårlig ledelse igennem flere år.