Stop nedskæringer af SFOér og klubber på frederiksberg

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop nedskæringer af SFOér og klubber på frederiksberg.


Gæst

#1

2015-09-29 15:38

Fordi jeg arbejder på FRB i en fantastisk SFO. Og disse budget nedskæringer blå blok har besluttet er helt uhørt både den måde det skete på men også at de åbenbart mener at Souchefen ikke æaver noget. Ude ved os kan vi ikke se en daglig uden hende!
DO SOMETHING ABOUT THIS STUPIDITY!

Gæst

#2

2015-09-30 03:03

Jeg er pædagog, jeg ved hvad et godt og trygt børneliv betyder. Der skal være nogle pædagogiske rammer, hvor vores næste generation kan få både udfordringer og fælleskab i efter skoletid.

Gæst

#3

2015-09-30 12:22

Jeg skriver under for, at vi pædagoer over hele landet snart STOP.

Gæst

#4

2015-09-30 18:30

En kort formulering:
Jeg er pædagog, og arbejder med børn hver dag (både i skole og SFO), og mener ikke, det på nogen måde er holdbart hverken overfor børn eller voksne, at der spares på et af de vigtigste områder; børneområdet, som i forvejen er et udsat felt - og særligt ikke midt i en implementeringsfase på 2. år af den nye skolereform!?! 

Vi kan ikke undvære nogle, og særligt ikke nu - hverken kollegaer eller souschefer!

Med en 8 millioners sparerunde, bliver det desuden endnu engang yderst relevant at diskutere inklusions-tanken og skolereformens implementeringtiltag!!

STOP nedskæringerne af SFO'er og klubber NU!

 


Gæst

#5

2015-10-04 06:48

Hvis sfo'er og klubber ikke bare skal være et opholdssted for børn og unge uden faglige ambitioner og mål, er det super vigtigt at der er et højt fagligt niveau med dygtige og kompetente pædagoger ansat. De skal varetage deres vigtigste opgave - nemlig at give børn og unge en nærværende og indholdsrig hverdag.

pædagog fra daginsitutions området 


Gæst

#6

2015-10-04 18:22

Har 2 børnebørn på henholdsvis 5 og 7 år bosiddende på Frederiksberg.