Velkommen Flygtninge

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Velkommen Flygtninge.


Gæst

#51 Re:

2015-09-09 10:07

#43: -  

 du ville ALDRIG blive taget imod, i deres lande. Jo, hvis du vil være totalt tildækket, og konvertere til islam. Brug dog hjernen, istedet for hjertet, vi ødelægger vores land. Og NEJ, jeg er ikke RACIST, men deres kultur og tro, er ikke forenelig med demokrati. 


Gæst

#52

2015-09-09 19:03

Godt intiativ !!! Tak !
Holger Danske

#53 Se dog virkeligheden i øjnene

2015-09-09 21:22

http://sprogbasen.dk/se-virkeligheden-i-oejnene-europa/

 

Det er på tide vi får lukket grænserne de skaber jo det rene ragnerok

Og hvis de virkelig heller vil til Sverig hvorfor går de så ikke bare udenom

Som de jo selv siger her vil vi ikke værer fordi ydelserne er sat ned til 5000 i stedet for 10000 om md. Altså det drejer sig slet ikke om flygtninge men fok som bare vil på nas og ikke andet

 

Danmark frit


Gæst

#54

2015-09-10 07:30

kan ikke andet

Gæst

#55

2015-09-10 08:28

nu jag inte dansk men känner med mina vänner som värnar demokrati och medmänsklighet. Samtidigt som opinionsundersökningar i Sverige ger oroande signaler för hur vi kommer att få det senare....

Gæst

#56 Re:

2015-09-10 18:05

#3: -  

 så flyt dog, der er god plads i Afrika


Gæst

#57 Re: Re:

2015-09-10 18:09

#51: - Re:  

 100 % enig og gudskelov er der mange som nu får øjnene op. Islam og vores kultur kommer aldrig till at trives sammen. 


Gæst

#58

2015-09-10 19:17

Der skal sættes en stopper for denne indvandring, og det kan kun gå for langsomt.

Vores land bliver til syvende og sidst ødelagt af dette pres - denne femte kolonne er en bombe under alt det som de ældre i dette land har brugt en menneskealder på at oparbejde, og som har kendetegnet Danmark indtil nu. Tossegode og blødsødne humanister samt inkompetente politikere bærer en stor del af skylden for dette.

Vi SKAL først og fremmest sørge for os selv som nation. Der er rigtigt mange ting der skal udbedres i dette land (blandt andet ældrepleje, skole, politi og sundhedssektoren) førend man begynder at tænke på at sørge for andre tilkomne og andre landes problemer.


Gæst

#59 Re: Re:

2015-09-11 15:38

#56: - Re:  

 Jep og snart i de fleste muslimske lande.


Gæst

#60

2015-09-12 09:12

Fordi jeg er i mod regeringens og Folketingets menneske syn

Gæst

#61

2015-09-12 13:55

Fordi det er vigtigt, at regeringen og dens "støtteparti" (i virkeligheden er det jo næsten omvendt!) ikke tror, at vi alle er enige i deres uansvarlige og umenneskelige politik. Jeg vil meget hellere have god samvittighed end skattelettelser!

Gæst

#62

2015-09-12 18:48

Fordi jeg gerne vil være med til at vise, at vi i Danmark står for åbenhed og medmenneskelighed
Dansker er jeg, og stolt af det

#63 Re:

2015-09-13 07:16

vor er din medmenneskelighed, når det gælder vore egne? Ældre, som bliver behandlet som dyr, og vore egne hjemløse?#62: -  

 

Holger Danske

#64 Luk grænsen nu

2015-12-05 23:24

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Vores drenge har blødt ved grænsen i 1864 og igen ved Dybbøl, og mere end 5.000

kom aldrig hjem fra slagene. Disse unge mænd gav det dyrebareste de havde - for

de kommende generationer - for OS. De blødte ihjel i de vinterkolde skyttegrave og

de der kom hjem, havde ofte mistet både arme og ben .. og de fleste blev aldrig

mennesker igen. De ofrede sig ikke bare for Danmark - de ofrede sig for dit og mit

land ... Danmark .. Danernes Land !

Millioner af danskere har slidt og slæbt for Danmark - og igennem tusinder af år, har

vi opbygget "verdens lykkeligste" og et af verdens rigeste lande.

NU har Danmark brug for os igen. Nu er det VORES tur til at stå op for vores

land, at beskytte det og værne om det, så VORES kommende generationer kan

nyde den tryghed og frihed, vi har kunnet nyde, fordi tidl. generationer gav deres liv

for det! Terrorangrebet i Paris viser med al tydelighed, at vi skal kunne afvise folk

ved grænsen.

Mød op sammen med andre danskere, der vil Danmarks frihed NU og i fremtiden.

Lad os sammen sende et stærkt signal til vores politikere om, at de skal lukke

grænserne og genindføre grænsekontrollen.

Tid: Søndag d. 6. december kl. 13.00.

Mødested: Padborg ved Gendarmhaven på Nørregade

(p-plads ved Nørregade 3 lige før viadukten)

Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger

nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler.

Der vil blive afholdt taler

Demonstrations-varighed ca. 2 timer

Arrangør: ”Luk grænsen NU!” – find os på facebook

 

bagge71

#65

2016-06-25 16:23

føj landsforrædere hele bundet.

Støt Holger Danske.