Bevar Midtgård

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Midtgård.


Gæst

#1

2015-09-02 19:39

Absolut ikke et sted der må spares væk. Alt for mange har stor glæde at det.

Gæst

#2

2015-09-02 19:40

Skønt sted at komme, med mine dagplejebørn.

Gæst

#3

2015-09-02 19:50

Utroligt at der bliver smidt med pengene, rundt omkring fra kommunen side. Og når folk så tror at de er flyttet til stedet, hvor man har opbygget et fantatisk familie/venne kvarter, med super gode relationer til både sports og andre aktiviteter for både børn, voksne og ældre. Så skal der spares, synes det er utroligt at det sker gang på gang... VÅGN DOG OP...

Midtgården skal sku ikke spare væk.....!!!!!


Gæst

#4

2015-09-02 19:51

Jeg har skrevet under fordi Midtgård skal bevares, det er et historisk minde som skal bevares fra dengang, da vi havde en gård med alle mulige forskellige dyr på, da jeg var barn . I dag ved børn knap hvor ægget kommer fra. Det ved de, når de har været på besøg på Midtgård .Det giver børn, unge, ældre mulighed for i virkeligheden at se. ,forskellige arter af fugle, grise, høns, heste , får o.s.v. De får en viden om hvor kødet kommer fra. Hvordan , det tilberedes. De ser dyrene fodres. Der er fantastisk dejlig dyrevelfærd, dyrene trives og har god plads ,jeg nyder at besøge Midtgård med børnene, og familien i week enden der er en smuk natur.STOP MED AT SPARE , MIDTGÅRD SKAL BEVARES.

DER ER SPARET NOK PÅ BØRN UNGE ÆLDRE , NU SIGER JEG STOP .

 


Gæst

#5

2015-09-02 19:59

Mine børn har så mange super fede ture derud med skolen og vi benytter det også selv - et super hyggeligt sted som SKAL bevares !!!

Gæst

#6

2015-09-02 20:03

Midtgård er et fantastisk sted for den unge generation til at få viden om naturen og kontakt med de virkelige værdier. Hvis jeg skal sige noget negativet om Midtgård er det at alt for få har kenskab til stedet. Mvh Farmor

Gæst

#7

2015-09-02 20:09

Midtgaard henvender sig til børn og voksne, der uden at skulle have råd til at opleve og deltage i aktiviteter, har muligheden.
Skole og børnehave har Midtgaard med som en del af en læring for børnene.

Gæst

#8

2015-09-02 20:10

Total vanvid så meget som at overveje en lukning!!

Gæst

#9

2015-09-02 20:13

Fordi Midtgård er en perle. Det sted kan og gør noget som intet andet sted i Esbjerg kan. Til dagligt får/har en masse børn en oplevelse i naturen. Der skal passes dyr og nærværende voksne er også en stor del. Mange klasse arrangementer foregår på Midtgård, netop fordi det er så dejligt et sted.

Gæst

#10

2015-09-02 20:21

Det er et dejligt sted og kommer der med dagplejebørnene

Gæst

#11

2015-09-02 20:27

Fordi vi altid har brugt midtgård meget.. Og ønsker st fortsætte med det

Gæst

#12

2015-09-02 20:35

En dejlig lille oase som jeg ofte besøger sammen med mine børnebørn , vi nyder alle at vi kan gå stille og rolig , kigge på dyr , spise madpakker osv. Nu er sparekniven vist blevet for lang.

Gæst

#13

2015-09-02 21:03

Det er et virkelig hyggelig sted at komme masser a dyr og hygge og børnene elsker det ;-)

Gæst

#14

2015-09-02 21:20

Fordi midtgård er en oplevelse for alle. Vi skal være stolte af denne mulighed vi har og bevare den.

Gæst

#15

2015-09-02 21:34

Fordi det er det bedste sted for børn/unge at komme helt tæt på dyr mm.
Så derfor underskriver jeg mine børn elsker det sted og mange andre børn elsker det sted!! Hvorfor skal det ALTID gå ud over børnene

Gæst

#16

2015-09-03 02:38

Vi har brugt midtgård meget.. Vil nødigt undvære vores ture derud. Børnene elsker det

Gæst

#17

2015-09-03 03:03

Fatter virkelig ikke hva kommunen tænker på!!! Man vil spare på områder som berører mennesker/børn og ældre, men kan godt bruge penge på nye fliser i gågaden???? Midtgården er det eneste historie vi snart har tilbage og er så populær blandt dagplejere/børnehaver mm og vores børn ELSKER det.  Mon de elsker fliserne i gågaden??? 

Er dybt chokeret at man IGEN vil spare på børn og ældre siden / men tænker mere om udseendet på Esbjerg


Gæst

#18

2015-09-03 03:54

Midtgård er et dejlig sted for børnene i området. Mine børn har brugt Midtgård meget,

Gæst

#19

2015-09-03 04:18

Midtgård er unik, et helt fantastisk sted til både børn og voksne, hvilket barn i Esbjerg kommune har ikke haft glæde af udflugter til og undervisning på Midtgård..... Kunne ha' en mistanke om at kommunen på sigt vil udstykke jorden - parcellerne i Sønderris er ved at være tæt på.....MIDTGÅRD SKAL BEVARES


Gæst

#20

2015-09-03 04:38

Fordi midtgården skal bevares... Vores børn - alle andre børn elsker at komme derud og hygge sig på en rolig og stille måde... Synes simpelhen det er for ringe at tage alt godt fra vore børn- nu må I tage jer sammen... Vores dagplejemor bruger det meget også som er en rar tur for hende og børnene som lærer meget og elsker dyrene... Hvis dette lukker så bliver der ballade !!

Gæst

#21

2015-09-03 04:40

Fordi midtgården skal bevares... Vores børn - alle andre børn elsker at komme derud og hygge sig på en rolig og stille måde... Synes simpelhen det er for ringe at tage alt godt fra vore børn- nu må I tage jer sammen... Vores dagplejemor bruger det meget også som er en rar tur for hende og børnene som lærer meget og elsker dyrene... Hvis dette lukker så bliver der ballade !!

Gæst

#22

2015-09-03 04:43

Fordi der findes ikke bedre sted for børn at komme tæt på natur og dyr tror ikke der findes nogen ligne sted i dk

Gæst

#23

2015-09-03 05:11

Det er dybt godnat hvad Esbjerg Kommune igen igen har gang i ...

Gæst

#24

2015-09-03 05:12

Fordi det er vigtigt for vores lokalområde, at Midtgården bliver bevaret. Mange børn har deres daglige gang der, hvor de får mange oplevelser. Mange børn har også deres kanin på gården. Både børn og voksne får oplevelser bare ved at gå en tur derhen for at se på alle de dyr der er

Gæst

#25

2015-09-03 05:15

Super sted for børn