BEVAR SIFA TV BINGO AALBORG
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det vil være synd og at lukke bingo for folk hygger sig med det så luk ikke sifa bingo
Bevar Bingo
Hjælp til med at bevare en unik begivenhed der er truet af lukning.. Skriv under og hjælp til.. Eneste TV Bingo der er i Danmark.. den skal bevares til glæde for de mange der benytter den..
Jeg spiller selv hver Onsdag og der er nok for mig, men andre spiller hver dag.. Og rigtig mange pensionister eller handikappet der ikke har nemt ved at komme hjemmefra til lign begivenheder har stor glæde af at spille med hos Sifa Bingo.
Undres over om begrebet folkelighed er blevet et fy ord
I stedet burde man Være stolt af at favne bredt.
Rummelighed burde Være essensen af programfladen,
Skat har intet at Gøre efter min mening i denne sammenhæng, licens burde kompensere
Så det skal bevares og vi må stå sammen om at det ikke skal lukke. Det er vi mange der ville blive kede af
Jeg har prøvet at sende en email til ekstra bladet om problemet, men har desværre over hovedet fået svar mvh Corinna
Sifas tv Bingo
Hej fordi jeg er afhængig af tv Bingo, det giver mig indholde i livet da jeg er psykisk syg også fordi jeg tit bruger det istedet for ekstra medicin Jeg har prøvet at sende en email til ekstra bladet om problemet, men har desværre over hovedet fået svar mvh Corinna
| This discussion has been closed. |