Nej til børn bortadopteres ved tvang

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til børn bortadopteres ved tvang.


Gæst

#26

2015-03-19 14:59

Det er for langt ude .Børn skal ikke kunne bort adopteres uden forældres samtykke .Hjælp forælderen istedet.Dem som er kommet med det. Skulle have der s børn adopteres væk. Har det tænk om de er beder forælder .

Gæst

#27

2015-03-20 20:14

Ganske enkelt, det er overgreb på børn.
I forældreansvarsloven, tvinges børn til samvær for enhver pris, barnets bedste hedder det, uanset om det er skadeligt eller ej.
Vi burde ikke finde os i den behandling børn får her i landet, vi burde sætte os opimod et system, der gør det mosatte af, at hjælpe.????

Gæst

#28

2015-03-21 12:52

Det er en forfærdelig løsning
Forældrene skal have en chance og børnene skal bo med biologiske forældre
Alle kan udvikle forældreevner
Man skal have oh har ret til at få en chance for børnenes tarv

Gæst

#29

2015-03-22 07:31

Useriøs underskrift indsamling, for selvfølgelig skal kommunen da kun tvangsfjerne et barn, hvis forældrende ikke kan tage sig af barnet.

For hvis ikke man kan fjerne et barn uden forældrenes tilladelse, og de forældre ikke vil erkende de ikke magter opgaven, ja så er det jo kun barnet det går udover hvis det skal vokse op i et hjem med misbrug, vold eller andet. så støtter slet ikke denne underskrift indsamlign, da det ikke virker som om at barnet er i centrum, men det er forældrene der er det, for en hver pris.


Gæst

#30

2015-03-22 09:54

Da jeg slet ikke går ind for st vore system kan tage yderligere vores børn. !!!

Gæst

#31

2015-03-25 18:05

For jeg har 2 børn som er anbragt uden for hjemmet
bette Sonja

#32

2015-05-02 11:44

Nej til børn bortadopteres ved tvang.
Vi siger *Nej* til Børn Bortadopteres uden forældrenes Samtygge ...
Børn risikerer at blive tvangsbortadopteret på et forkert grundlag, og forældres retssikkerhed undergraves.
Regeringen bliver mødt af hård kritik, fordi den vil gøre det nemmere at bortadoptere børn uden forældrenes tilladelse
Jamen det er igen kun <kassetænkning det drejer sig om...for så slipper de for at skal hjælpe familien yderligere Og om så Familien går i Hundene betyder det  intet for dem , Bare at de slipper for at skal punge ud...

Hvad er det dog for et Danmark vi lever i... 
Jeg er svagtseende, derfor kan der også  liste sig  fejl ind , i min skrivelse ... Men mit *HJERTE* har jeg med hele vejen. Så  tilgiv venligst mine eventuel *FEJL*

Mvh Bette Sonja *STIFTER AF DENNE UNDERSKRIFT INDSAMLING.*