Stop EU's forbud af snus!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop EU's forbud af snus!.

GKL

#1

2015-01-11 11:25

Ja, de kære politikere.... De mangler noget vigtigt at gå op i. Det gælder både de danske politikere og inden for EU. Der kunne med lethed tyndes ud i bestanden, hvis de resterende vel at mærke, var nogle, som havde lidt forstand på, hvad de har med at gøre og tænkte lidt mere på, hvad gavn de er sat til at gøre frem for, hvordan de kan tage sig bedst ud i rampelyset og beholde deres taburet.

Se nu bare hvor bl.a. de danske politikere stimler sammen efter terrorangrebene i Frankrig og nærmest kæmper om at komme længst frem i rampelyset ved at udtrykke deres harme, komme med den bedste løsning for evt. fremtidige handlinger af samme skuff uanset hvad, det koster. Her er der endelig noget vigtigt, de kan gøre sig bemærkede ved. Kun èn dansk politiker maner til besindighed og råder de andre til i første omgang at holde hovedet koldt. 

F.eks. er Helle Thornings udtalelse om, at vi nu mere end nogen sinde før har brug for en uafhængig og kritisk presse - efter at hun selv har dæmmet op for pressens muligheder her i DK -  et godt eksempel... Og sikke da en dum udtalelse. Vi har altid haft og vil altid have brug for en uafhængig og kritisk presse...!

Og Helle Thorning rejser til Frankrig for at deltage i en demonstrtion i Paris. Hun kunne ikke deltage i en demonstration her i DK, hvor opmærksomheden ikke kan stå mål med den opmærksomhed, som den varslede stordemenstration i Paris vil opnå.

O.s.v. o.s.v....

Jeg forstår godt Willum`s udtalelse om, at de på Charlie Hebdo er ved at brække sig over alle de nye venner, de pludselig har fået.

Tænk hvor mange penge vi kunne spare og bruge andre mere presserende steder, hvis der blev tyndet ud i politikerhorden. Hvor lang tid har det ikke taget, og hvor mange har der ikke siddet omkring de forskellige borde for at vedtage en så stupid lov om, at snus skal forbydes....!

 

 


Gæst

#2

2016-01-10 21:07

Jeg skriver under fordi det er en begrænsning af min mulighed for at vælge frit.