Stop overgreb på Kristian Maersk

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop overgreb på Kristian Maersk.


Gæst

#1

2014-12-11 11:26

Lad Kristian hjælpe andre mennesker i fred.! ❤️

Gæst

#2

2014-12-11 11:27

Lad Kristian hjælpe mennesker i fred og ro <3
Tine

#3

2014-12-11 11:30

Mennesker vil lide og dø pga. dette overgeb, begået af staten i dag. De skulle skamme sig.

420 Hampafólk
Gæst

#4

2014-12-11 11:33

De må da dømme ham om medicin og ikke om narko, hvis han skal dømmes vel at mærke. Hans intention er klar. Der er jo en paragraf som tillader det som medicin, men det heder at man ikke bruger den da den er til Sundhedsstyrelsen's tilladelser til produkter som firmaer gør. Men !! Handler det om retferdighed og virkeligheden/sandheden eller KUN om hvem har magt og størt/vigtigest interesser: kap,2 Stk. 3. Tilberedninger af det euforiserende middel, der er opført på liste A som nr. 1, kan dog uanset stk. 1 ind- og udføres, sælges, købes, udleveres, modtages, fremstilles, forarbejdes, besiddes og anvendes i medicinsk øjemed. og på liste A som nr 1:
Cannabis (hvorved forstås alle overjordiske dele af planter tilhørende slægten Cannabis, hvorfra harpiksen ikke er fjernet. Undtaget er dog frugter af hampeplanten (hampefrø) og hampetaver i isoleret tilstand).


Gæst

#5

2014-12-11 12:22

manden har brug for sin medesin, lad han få fred også med at hjælpe andre.

Gæst

#6

2014-12-11 13:19

Jeg kender mennesker som er i behandling med Kristians olie, og de vil blive ubeskrivelig kede af det hvis ikke de kan få mere medicin.
Kender flere som er blevet raske af medicinen.
Det ER overlagt mord fra Statens side af.

Gæst

#7

2014-12-11 13:28

Han hjælper mange mennesker, jeg kender flere der er meget taknemlige for hans olie. De bliver så skuffet, hvad er det for en måde at behandle folk der er syge på????? Det er under alt kritik, at folk der faktisk gør en helteindsats skal straffes. Det kan slet ikke beskrives hvor psykotisk vores system fungere. Nu er det nok!!!!!

Gæst

#8

2014-12-11 14:00

Ja, der burde være 100.000 som ham

Gæst

#9

2014-12-11 14:15

Nu må det her stoppe, alle kan jo se, det er helt urimeligt, at syge mennesker skal bryde loven, for at få lindring fra en plante, der ikke længere burde skræmme nogen. Andre end medicinal industrien, måske?

Gæst

#10

2014-12-11 15:35

Ja det er op af bakke for af udbrede naturens medicin - Håber du fortsætter Kristian, da der er et stigende behov for en ren behandling uden bivirkninger - God vind Bengt Falster
Den gode vilje.

#11 Forkert Retning.

2014-12-11 16:17

Hvis nu medicin industrien så penge i det, ville der hurtigt ske en lovændring, men der er ikke penge i at gøre Mennesker raske, så mister de jo gode kunder , der er på symtom behandlende medicin og betalende til den dag de dør og der er nok af nye kunder i butikken.

Trist at man ikke bringer gammel lærdom med sig i den nye tid og trist at gøre syge Mennesker til krimminelle</:O(


Gæst

#12

2014-12-11 17:43

Syntes at det skal være tilgængeligt til medicinsk brug da mange er blevet hjulpet. Ville ikke selv tøve med at bruge det hvis det kom der til.

Gæst

#13

2014-12-11 18:17

medicins cannabis hjælper så mange sygdomme og er uden bivirkninger modsat medicinalfirmaernes medicin som ødelægger. Mine binyrer er ude af drift grundet prednosolon som jeg fik mod lupus.
Herdis

#14 Re: Forkert Retning.

2014-12-11 18:34

#11: Den gode vilje. - Forkert Retning. 

Der kan jo ikke tages patent på naturen, derfor er der krig.


Gæst

#15

2014-12-11 18:56

Jeg mener at Kristian Mærsk virkelig gør en KÆMPE forskel mht. behandlingstilbud i Danmark. Det kan simpelthen IKKE være rigtigt at HELE den lægelige/medicinske/forskningsmæssige / officielle del af Danmark er imod ham.NU MÅ DEN HEKSEJAGT STOPPE. DET ER VANVID. MENER løsningen må/kan findes ved at lave et stort forsøg. Afprøv under kontrollerede kliniske former hans medicin mod den traditionelle . Hvorfor egentlig ikke?? Kendte flere , der er døde af kemoterapi, - det' vil jeg aldrig turde prøve..Jeg er kronisk smertepatient.. Overvejer af og til hans olie op imod alle de kemiske daglige indtag , jeg hver dag foretager via alle de stærke smertestillende piller , jeg er nødt til at tage, for at kunne klare en alm. hverdag , - olien er da imidlertid NATURLIG...

Gæst

#16

2014-12-11 19:07

Jeg dør sgu uden olierne, staten dyrker den jo ikke medicinen jeg skal have for at overleve min lungekræft.
det er mord for åben skærm det her
venligst
allan

Gæst

#17

2014-12-11 19:14

Det er på tide at stoppe den uendelig jagt på mennesker der ønsker at helbrede sig selv naturligt!!! Det minder f.... om den gang den katolske kirke myrdede millioner af kloge kvinder og mœnd pga af deres viden. Min krop, mit helbred MINE valg ! Medicinal industrien har tabt kampen! Hvor mange flere sygedomme og menneskelig vil I tjene penge på??

Gæst

#18

2014-12-11 19:23

Stort tak til Kristian Mærsk, du har givet mig mit liv tilbage.
Greenwize

#19 Re:

2014-12-11 20:14


Gæst

#20

2014-12-11 20:17

Kristian Mærsk har hjulpet mange. jeg har aldrig mødt manden, men har set utallige video, både med ham selv og mennesker som han har hjulpet.

Jeg er ikke i tvivl om at denne mand gør en kæmpe forskel.

 

Det er formynderisk at staten skal spille politimand for den enkeltes borges valg.

Gå nu efter forbryderne i stedet for, dem der laver kriminnalitet.


Det er ikke kriminelt at hjælpe mennesker der er syge mennesker

 

 


Gæst

#21

2014-12-11 20:26

dette skal stoppes nu , han hjælper så mange mennesker og os der er hjemløse..jeg mener helt klart at det er så fattigt af danmark at gøre dette ved ham , når han hjælper alle os andre ....stop så

Gæst

#22

2014-12-11 23:20

Medicialindustrien slår folk ihjel ... Kristian hjælper folk ..det er ikke for sjov det han laver , men af et ærligt <3 hjælper folk til at blive raske igen og få et godt liv . Jeg er rasende på dem der har "knaldet " ham , og så kan panserbasserne lette røven men når en "utilpasset " prøver at slå ens barn ihjel ..eller som jeg så slå på gamle damer ..så er de "meget stille" ..LAD KRISTIAN VÆRE .DET ER NATUR HJÆLPEMIDLER , LAD FOLK BEHOLDE DERES FRIHED TIL AT HJÆLPE SIG SELV .

Gæst

#23

2014-12-12 06:48

Meget vigtig for så mange syge mennesker der luder unødvendigt grundet mammon er vigtigere end at passe på hinanden for så mange. Og det især dem med magt.
Forkert retning

#24 Re: Re: Forkert Retning.

2014-12-12 08:43

#14: Herdis - Re: Forkert Retning. 

 Det har du ret i og krig er der alle vegne  også mod vores levested Jorden og hvis den dårlige udvikling ikke stoppes, behøver de ikke at forbyde den at gro, den stopper snart, godt skuppet på vej af overforbrug og ønsket om evigt mere vækst, aldeles urealistisk, vi må vågne op og se de sande værdier i vores Verden og ikke lade os forblinde af påførte falske værdier, for så at miste vores forbindelse til Naturen og os selv som hele Mennesker.


Gæst

#25

2014-12-12 09:51

STOP jeres hetz mod denne mand, og lad ham arbejde i fred. Kristian Maersk gør et KÆMPE arbejde for at hjælpe syge mennesker og hans medicin giver fantastiske resultater. Så GLÆD JER over dette, i stedet for at fjerne den medicin, som er LIVSVIGTIG for rigtig mange mennesker.