Handlekraftig ledelse er altafgørende for Hvidovre folkeskoler


Gæst

#1

2014-11-07 16:30

Supergodt initiativ. Jeg havde ikke forventet lig på bordet så hurtigt. Politikerne fra flertalspartierne (S og DF) er nødt til at tage bestik af situationen og udmelde en anden kurs straks, hvis det ikke skal blive til et helt lighus.

Gæst

#2

2014-11-10 20:16

Det er en ommer. At indfører en ny skolereform og forvente opbakning fra forældre, lærer, ledere og den øvrige befolkning, og samtidig skære i ressourcerne på folkeskole området, det er da til grin. Hvordan kan I forsvare så tåbelig et valg.
Der burde om nogen, være fuldstændig opbakning fra det kommunale, frem for at tage fra ansatte der i forvejen ligger ned, og i den grad har måtte bide i græsset, for ikke at bukke under. I skulle skamme jer. Jer der sidder og træffer disse beslutninger. Øv
Niels TS

#3 Re:

2014-11-13 18:11

#2: -  

 Jeg synes, at #2 blander tingene sammen. Skolereformen er besluttet i Folketinget, men vores lokale politiske flertal (Soc.Dem og DF) har efterfølgende valgt at udmønte en besparelse, der gør indfasningen af reformen endnu sværere... Det må da være Hvidovre Kommunes budget, der er en klar ommer! 


Gæst

#4

2015-03-02 21:29

Da min søn i starten af 7.klasse skiftede skole,som den bedste i sin klasse,røg han ned på et 5.klasses niveau på Greve Privat skole. Hans lærer ringede mig op og spurgte om mit barn var en der hopper let hen over alt,hvilket jeg kunne svarer klart NEJ til,så hun kæmpede med,at få lært mit barn alt det han var bagud. Var han ikke blevet flyttet havde han ikke haft den udd. som ham har idag. Han er Cand.merc.fir og fik et snit på 11 resten af vejen. Så en ordenlig skole er alfa omega ...
Troels

#5 Re: Re:

2015-03-15 20:28

#3: Niels TS - Re:  

 Præcis, og jeg håber at folk NU forstår, hvad de får når de sætter deres stemme på Soc. Dem. Så lad være med det næste gang. De har styret Hvidovre de sidste 200 år, nu må det snart være nok. (DF er dog heller ikke bedre)...

 

Troels

#6 Re:

2015-03-15 20:34

#4: -  

 Jeg tror desværre også at Folkeskolen generelt har meget at lære fra Privatskolerne, som tit giver et bedre slutresultat...


Gæst

#7

2015-03-18 14:13

Fordi det ikke er i vores børns interesse udfra et fagligt perspektiv, at der bliver reduceret med 25 % i Hvidovre på i skoleledelserne.