Forsøg på at ændre Lokalplan 1043 i Tilst

I forbindelse med lokalplan 1043 og 1045 skal der bygges rigtig mange boliger langs blomstervej, ca 1000 nye boliger og forventet minimum 800-1000 flere biler, plus et lyskryds ved gasa som vil flytte køen op, så det bliver helt umuligt at komme ud fra Østermarksvej og Blomsterlunden

Jeg postede i går om at få jeres underskrift på, at få byrådet til at genoverveje hvad de har gang i. Herunder det problem at der skal laves en ny stikvej, men der skal først påbegyndes undersøgelsen af den nye vej, når bolig nr 201 på gasagrunden er beboet, samt hvad der måtte komme af huse på det andet nye område. Det er altså rigtig meget ekstra trafik. Det betyder der kommer til at gå ml. 3-5 år før en ny stikvej er etableret.

23 husstande skrev under enten på fb beskeden, eller på en pm til mig. Jeg tog her til aften en time med at gå rundt langs husene hvor jeg bor, og alle skrev under, så tallet nu er oppe på 35 husstande.

MEN jeg kan ikke nå rundt til mange flere. Regner med at bruge et par timer i morgen eftermiddag/aften på at gå rundt, men så skal jeg også have sendt det ind. Vi kommer til at bede om fortræde for udvalget i forhåbningen om at de ikke lader området helt sande til i biler.

DERFOR, hvis du ikke har skrevet under el. sendt mig et ok på at du vil medunderskrive, gør det venligst nu her. Jo flere jeg har med, des større sandsynlighed for at de lytter. Dernæst, hvis du har 5 minutter, så tag lige fat i naboen og bed dem om at gøre det samme eller tag dem på denne post, hvis de er medlem af gruppen :)

Efter seneste oplæg på fb er vi nu oppe på 53 medunderskrivere.

Nu oppe på 68 medunderskrivere.

Link til oplægget

Har man skrevet under inde på Facebook, behøves man ikke også gøre det her :)

På forhånd mange tak
Dennis Cassøe
Østermarksvej 92

Vedlagt er mit brev til byrådspolitikerne som jeg håber at sende ind torsdag.

Opslaget er en kopi af mit indlæg i fb grupperne

Østerløkken/Østermarksvej/Blomstervænget/Østervænget/Blomsterlunden i Tilst og Grundejerforeningen Østermarken, Tilst

Dennis Cassøe, Østermarksvej 92    Kontakt forfatteren af dette andragende