Etablering af vuggestue i Sønderholm

Kære borgere i Sønderholm

Vi har i forældrebestyrelsen i Sønderholm Børnehave indledt det politiske arbejde ift. at få grønt lys til at etablere en vuggestue i forbindelse med børnehaven.

Sønderholm er ved at være et mekka for børnefamilier, og prognoserne viser at antallet af børn stiger og stiger. Det er i takt med et generationsskifte samt udstykningerne vest for skolen. Men vi mangler akut pladser til vores helt små og her mener vi at en vuggestue vil være et vigtigt skridt i at sikre den nødvendige pasning for byen familier.

Vi har allerede Evald Lange Rise, Maja Torp og Mikael Simonsen klar til at tale vores sag i byrådet, men for at forstærke deres stemmer kan vi vise at VI i Sønderholm står sammen om at skabe den nødvendige udvikling.

Venlig Hilsen

Forældrebestyrelsen i Sønderholm Børnehave

Rasmus Holmgaard Berthelsen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Rasmus Holmgaard Berthelsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.