Embedsmænd og politikkere i folketinget skal kunne straffes for at lyve

Jeg er træt af politikkernes spin og løgne, og embedsværket er idag alt for magtfuldt.

Dette gælder for alle politikkere uanset partifarve.

Det skal være som i kommunalbestyrelser, hvor det er menneskerne man stemmer på der snakker og kommer med deres mærkesager. Alt idag er drevet af spin og usandheder, og det ødelægger demokratiet. Man skal bla. ikke som politikker kunne skrive på sin profil på Sociale medier at man skriver for egen regning. At være politikker er et fuldtidsjob, og på den måde skal man ikke kunne fraskrive sig sit ansvar.

Ligeledes skal politikkere der tages i at tales usandt bevidst, miste sin plads i folketinget eller kommunalbestyrelser omgående. Derefter skal de have karantæne eks. 3 år. Kommer de ind igen efter 3 år og lyver igen, kan de aldrig komme ind i folketinget eller kommunalbestyrelser.

Lyver man for sin arbejdsgiver i privatlivet bliver man også fyret.

Demokratiet er under massivt pres, og politikkerne glemmer ofte hvilken ære det er at være valgt af borgerne. Det er nu der skal sættes ind for at få demokratiet på rette kurs.

Jeg er træt af korrupte og politiske møgsager hele tiden og det skal stoppe nu !

Jeg giver med min underskrift Nickolei Granell tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.