DJØF er blevet for woke

DJØF er ikke længere en fagforening, men er blevet en venstreorienteret og woke organisation, der med alle midler forsøger at fremme alle andre folkegrupper end den traditionelle hvide mand.

DJØF bruger sine medlemmers penge på at fremme alle andre grupper i samfundet end den hvide mand på trods af, at over halvdelen af deres medlemmer er hvide mænd. Det skal stoppes.

Sara Vergo og co. har længe nok fodret DJØFs medlemmer med hendes woke holdninger og venstreorienterede agenda.

Vi er mange, der blot ønsker en fagforening i ordets helt traditionelle forstand. Fokusér på at opkvalificere alle medlemmer gennem kurser, hav fokus på overenskomsterne med forkus på alle, og lad de ideologiske tendenser blive i privaten. Ved at fokusere på enkelte grupperinger i samfundet diskriminerer DJØF deres egne medlemmer, hvilket er noget af et paradoks.

Støt de enkelte individer, der har brug for at blive bedre til lønforhandlingens kunst gennem kurser og rådgivning, men lad være med at diskriminere jeres største medlemsgruppe i forbindelse hermed.

Hvis du er enig, så skriv under, så vi kan vise DJØF, at vi er trætte af deres forsøg på at bekæmpe deres største medlemsgruppe; den hvide mand.

Læs hvad mediet KONTRAST mener om DJØFs woke agenda:

Jeg giver med min underskrift Jens Nielsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.