BOYKOT KAPITALISMEN - BEVAR PAPIRØEN COPENHAGEN STREET FOOD

Publikation11.jpgBOYKOT KAPITALISMEN - BEVAR PAPIRØEN.

Det der er kendt som folkets paradis, ligger nu i kapitalismens magt.

”København, Chrisianshavn er folkets” sagde en politikker.

” København bliver en by for rige mennesker, det kan vi sgu nok ikke lave om på. Det er en global demografisk udvikling, at de højtuddannede og velhavende vil bo i storbyen” sagde Stadasarkitekten.

Hvem har mon ret i sine udtalelser? (asiatisk ordsprog. ” uden ild vil der ikke være røg) uden tvivl, det lugter.

Da projektet blev sat i værk, vidste ingen at den idag vil være danmarks mest populere og besøgte sted. Men nu ved politikerne på Christiansborg, Her er der glæde, her er der forsamling, her er der en rigtig god dansk hygge, her er der Relax time ved solnedgang, her er alt. Her er der job til 300, her er der over 37 iværksættere og virksomheder. De bliver væk EN GANG FOR ALLE. Ingen gør noget for at bevare VORES PARADIS - ALT ANDET FORSLAG KAN ALDRIG BLIVE SOM PAPIRØEN

PAPIRØEN COPENHAGEN STREET FOOD Er taget godt imod fra jer borgere

Papirøen bliver revet ned engang for alle og FOLKETS PARADIS -  MIDT I EN STORBY.. FORBLIVER DESVÆRRE FOR EVIGT... LUKKET NED.

Den bliver lukket ned for at glæde de rige. Kun for at glæde og gøre plads til kapitalismens hungrende sult. Her vil der blive bygget luksuslejligheder i million klassen, hvor den almindelige familien DK ikke ville få råd til at bo. Christianitterne og københavnerne jæges væk. STEDET BESÆTTES AF KAPITALISTER.

Politikerne ser den anden vej, for at gøre plads til de rige, for de bliver bellønnet ved at kigge væk, endda belønnet godt.

De lover at der kommer et nyt folkets paradis efter ombygning. Men det bliver aldrig som den nuværende PAPIRØ og heller ej samme prisniveau.

HEYYY Du som borger - Christianit, Københavner, Dansker eller gæst!!! Vil du finde dig i, at dette smukke sted havner hos og besættes af kapitalismen - Vil du finde dig i at lokale jages væk - eller vil du bevare øen som netop DIN Relax paradis?

Støt os ved at skrive under, dele og like denne hvis du mener at PAPIRØEN fortsat SKAL forblive folkets og ikke kapitalismens paradis. Så del denne og støt omkring dit og folkets paradis PAPIRØEN.