Beboerlicenser til kolonihaveejere

Jeg har underskrevet denne klage, fordi jeg er utilfreds med Tårnby Kommunes beslutning om ikke at ville udstede parkeringslicenser til de kolonihaveejere, der bliver berørt af den nye parkeringsordning. En ordning som også kan snart kan ramme kolonihaver i Københavns Kommune, hvis lignende parkeringsregler indføres ved indførsel af i alt 15 nye p-zoner. Med min underskrift ønsker jeg, at Tårnby Kommune genoptager sagen med henblik på at give kolonihaveejere mulighed for at købe en p-licens (årlig beboerlincens).Jeg ønsker samtidig at gøre Københavns Borgerrepræsentation opmærksom på, at kolonihaveejere i Københavns Kommune skal have mulighed for at købe en p-licens til p-zonen – på lige fod med andre beboere i kommunen, som har mulighed for at købe en beboerlicens.

Jeg giver med min underskrift Helle Ulrichs Olsen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.