Åben fagrådslokalet for de studerende

Vi er nogle stykker som meget gerne vil have et fagrådslokale som vi faktisk kan benytte, uden at vi skal op og hente en nøgle først. Nu har jeg undersøgt sagen og det vise sig, at vi er 4 linjer, som ikke kan bruge det lokale vi har nu, fordi det bliver brugt til lager af Dionysos (fesudvalget på dansk). Det er self klart at de skal have et lager et sted, men det må være muligt at finde noget et andet sted på uni. Derfor beder vi fagrådet om at åbne lokalet, så vi har et sted vi kan være. Filosofi har det fedeste lokale, hvor de hygger sig og arbejder meget, og det kunne være fedt også at have. Ikke bare for dansk, men også for Litteraturvidenskab, Engelsk, Amerikanske studier og Kultur og formidling.

Jeg har derfor lavet en underskriftindsamling, som jeg vil vedlægge ansøgningen til studierådet.

Ved at underskrive giver jeg Emil fra Dansk 2018 tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.