JA - TIL EU MÆRKNING AF RELIGIØST SLAGTET KØD !

Kontakt forfatteren af dette andragende

Vi rykker igen !

2013-11-28 15:42:18

På POLITIKERNYT.DK har vi spurgt om alle de danske medlemmer af Europaparlamentet, - om de vil arbejde for en mærkning af kød fra rituelt slagtede dyr, - JA eller NEJ ... mange har efterhånden svaret og hver gang vi beder jer om at hjælpe med rykkerne for svar, - så er der nogle flere der bliver møre og svarer. Derfor, vil i ikke igen sende en E-mail til de sidste MEPér der ikke har svaret og bede venligt om svar. E-mail på de der endnu ikke har svaret ser du herunder "Vi ryger dem ud af buskene" - gør vi " ;-) ... bed Dem sende sit svar til post@politikernyt.dk - TAK fra alle de stakkels dyr, der skal slagtes rituelt.

britta.thomsen@europarl.europa.eu;
bendt.bendtsen@europarl.europa.eu;
sorenbo.sondergaard@europarl.europa.eu;
jens.rohde@europarl.europa.eu;
morten.lokkegaard@europarl.europa.eu;
annee.jensen@europarl.europa.eu
post@politikernyt.dk

POLITIKERNYT.DK

Vær med til at rykke for svar fra de politikere der har "gemt" sig

2013-11-27 10:13:20

På Politikernyt.dk - Spørger vi EU politikerne om de vil arbejde for en mærkning af kød fra religiøst rituelt slagtede dyr og næsten halvdelen har nu svaret og Deres svar kan du se på Politikernyt.dk. Men De der ikke svarer, skal ikke komme af sted med, at tie Os ihjel. DERFOR BEDER JEG DIG ! - Gør dyrene der bliver halal slagtet en tjeneste og vær med til at rykke for svar.

Herunder ses E-mail adresserne på de politikere der ikke har svaret, - kopier dem alle ind i feltet "Til" på dit E-mail program og skriv en venlig tekst, der beder om svar.

Du kan for et eksempel skrive i emnelinjen "HALLOOOOOOO ER DER NOGEN HJEMME ?" eller "VI VENTER STADIG PÅ SVAR !" og så i teksten "Jeg beder dig svare POLITIKERNYT.DK på spørgsmålet, om du vil arbejde for en mærkning af kød fra rituelt slagtede dyr !? ... Hvordan kan vi vide hvilke politikere vi skal stemme på, hvis vi ikke ved hvad de vil !? - Svaret kan også gives på FaceBook gruppen https://www.facebook.com/groups/583553061693876/?bookmark_t=group "

Til dig, - TAK for hjælpen ! :-)

britta.thomsen@europarl.europa.eu; ole.christensen@europarl.europa.eu;
emilie.turunen@europarl.europa.eu; bendt.bendtsen@europarl.europa.eu; morten.lokkegaard@europarl.europa.eu; sorenbo.sondergaard@europarl.europa.eu; jens.rohde@europarl.europa.eu; annee.jensen@europarl.europa.eu

JA eller NEJ :-)

2013-11-26 09:07:26

Netop afsendt E-mail til de medlemmer af Europa Parlamentet, der endnu IKKE har svaret på Vort spørgsmål om JA eller NEJ til en mærkning af religiøst rituelt slagtet kød og E-mailen lyder som følger :

Kære MEP

Du er meget velkommen til at blive medlem af gruppen "VI SPØRGER EU POLITIKERNE" på  groups/583553061693876/
- her vil du kunne følge med i hvilke EU spørgsmål vælgerne tumler med og du vil også kunne kommentere, samt få opslag godkendt.

Vi har etableret en underskrifts indsamling med navnet  "JA - TIL MÆRKNING AF RELIGIØST SLAGTET KØD" på ja_-_til_eu_markning_af_religiost_slagtet_kod - Her kan du følge hvor mange der skriver under, læse kommentarer og selv kommentere.

POLITIKERNYT.DK

Vi har netop IGEN skrevet til de danske medlemmer af Europaparlamentet, der ikke har svaret på Vort spørgsmål om JA eller NEJ til mærkning af rityelle slagtninger i EU og E-mailen lyder som følger :  Kære MEP  Vi venter stadig på din tilkendegivelse, - siger du JA eller NEJ til, at arbejde for en mærkning af religiøst slagtede dyr ???  Du er meget velkommen til at blive medlem af gruppen "VI SPØRGER EU POLITIKERNE" på  https://www.facebook.com/groups/583553061693876/ - her vil du kunne følge med i hvilke EU spørgsmål vælgerne tumler med og du vil også kunne kommenterer, samt få opslag godkendt.  Vi har etableret en underskrifts indsamling med navnet  "JA - TIL MÆRKNING AF RELIGIØST SLAGTET KØD" på http://www.skrivunder.net/ja_-_til_eu_markning_af_religiost_slagtet_kod  - Her kan du følge hvor mange der skriver under, læse kommentarer og selv kommentere.  Sidst men ikke mindst, - På POLITIKERNYT.DK, - kan du se hvilke af dine kolleger, der i respekt for demokratiet og vælgerne har svaret JA eller NEJ på Vort spørgsmål om, hvad du vil arbejde for.  Lige nu har du nedenstående kedelige status mærkning ved siden af dit portræt, der symboliserer, synes vi, et alvorligt demokratisk problem, - det kan du ændre straks ved blot at svare JA eller NEJ i en "Reply" på denne mail. Får vi ikke svar, vil vi bede de nuværende 660 underskrivere om pr. E-mail, at rykke venligt for et svar.      Med venlig hilsen   POLITIKERNYT.DK

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.