Bevar Nørre Vedby som "en skole for alle"

Kontakt forfatteren af dette andragende

Skolen er officielt reddet fra lukning

2023-09-20 10:22:23

Så er det nu ude officielt, vi kan trække vejret dybt og fortælle at den almene skoledel fortsætter på Nørre Vedby skole. Det er så fantastisk at det er lykkedes. Vi glæder os over den gode nyhed, men alligevel er vi opmærksomme på at der skal ske nogle ændringer fremadrettet, så vi ikke bliver en del af dem, der er i deres forslagskatalog næste gang. Der her kan styrke vores lokalsamfund og vi skal kæmpe så vi får en fed udvikling fremadrettet. Et kæmpe tak til alle jer der har skrevet under på denne sag.

Så sker der lidt

2023-08-16 10:36:07

Medierne er begyndt at ligge mere mærke til os og tv2 øst har været i kontakt med mig igår og igen idag skal jeg snakke med dem. Jeg er glad for at vi får vores budskab frem, men ærgerlig over de får den lidt fremstillet som om jeg er curling forældre i deres tekst på Facebook.

Jeg har været inde at se lidt på planen om at udstykke, som Formanden for udvalget snakker om og her er planen at der på marken omkring skolen skal laves grunde så der er plads  op til 50 parcelhuse eller 250 rækkehuse.... Hvis at vi ønsker der skal være flere af dem der har børn eller får det, så skal vi da beholde skolen deroppe.Screenshot_2023-08-16-11-09-34-61_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg

DEL DEL DEL!!!

2023-08-14 18:19:30

på mindre end de første 24 timer, har vi rundet 346 underskrifter. Sørg for at få jeres venner og familie til at støtte op om at den almene skoledel skal bibeholdes her på Nørre Vedby. Vi skal vise vores politikere at vi kan stå sammen og at vi vil kæmpe for vores skole.

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.