Bevar gasfyrene - skift fra naturgas til biogas.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Sidste nyt (4/4 - 2023) om borgerforslaget - Bevar gasfyret - skift fra naturgas til biogas

2023-04-04 11:26:05

Nævnte borgerforslag stillet d. 13/2 2023 - har nu modtaget godt 500 underskrifter, men dette tal skal gerne ganges med 100 inden 13/8 2023 for at komme på folketingets dagsorden.

Artikler om for "emnet" er blevet optaget i Frederiksborg Amts Avis hele 4 gange og i Jyllands Posten 2 gange, indenfor det seneste halve år.

Jeg blev sidst i februar (2023) kontaktet af TV2 News der ville bringe et direkte interview om sagen, men aftenen forinden blev interviewet aflyst uden nærmere begrundelse. Jeg søgte efterfølgende uden held at få spalteplads i såvel Berlingske tidende, Politiken og Jyllands Posten. Alt forgæves, som om der et politisk tryk på den såkaldte "frie presse" mod at omtale sagen. Man kommer ikke udenom at "fjernvarme-mafien" har kronede dage, så længe ingen "tør" nævne at det billigste alternativ til en "grøn"  gasfyret bolig er at skifte til biogas.

Min nuværende strategi er derfor at få optaget artikler om sagen i lokale blade, som næppe er så politsk påvirkede som de landsdække aviser og TV.

Håber du som læser vil medvirke til at sprede budskabet - så vi kan få stoppet udrulningen af fjernvarme.

Go påske

Mvh Aksel

Aksel Hauge Pedersen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.