Stop besparelser på børn og ungdomsrådet i Sorø kommune

Kontakt forfatteren af dette andragende

Underskriftindsamling vedrørende besparelser på børne- og ungeområdet i Sorø Kommune

2022-05-21 08:52:24

Mange tak for din underskrift mod besparelser på børne- og ungeområdet i Sorø Kommune. Vi fik samlet 277 underskrifter, som er blevet afleveret til byrådet i onsdags. Mange af jer har skrevet kommentarer med, som viser, hvordan børn og ansatte i kommunen hver dag mærker, at pengene ikke slår til (selv nu, før de sidste besparelser er implementeret) - disse er selvfølgelig også videregivet til politikerne. Det er vigtigt, at vi løbende holder politikerne opdaterede om, at vi er mange, der ikke vil acceptere de stadigt dårligere vilkår for vores børn.

Der findes en facebookgruppe, der hedder Stop besparelser på børn og unge området i Sorø Kommune, som man kan blive medlem af, hvis man ønsker at bakke mere op om sagen eller bare følge med i, hvordan det står til på området.

Tak for din hjælp for nu!

Mvh. Anna Kristiansen

Anna Kristiansen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.