Støt Københavns mest sårbare børn – Stop besparelser på ergo- og fysioterapi. Skriv under nu!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Det lykkedes!

2022-05-05 10:12:48

Kære medunderskrivere

Det lykkedes! I aftes behandlede Børne- og Ungeudvalget i Københavns Kommune forslaget om forringelse af ergo- og fysioterapien i specialklyngen - og forslaget blev nedstemt. Det skyldes ikke mindst din underskrift! Tusind, tusind tak for din støtte! :-)

Vi fik i alt 1823 underskrifter, og rigtig mange underskrivere havde også være gode at dele deres egen historie, enten som fagperson eller som forælder eller pårørende til et specialbarn. Det var meget, meget virkningsfuldt at have disse historier og kommetarer med, da vi var på rådhuset for at mødes med politikerne fra B&U-udvalget for at overbevise dem om at stemme nej til forslaget.

Vi kan ikke andet end at være stolte og har ikke andet end ros til overs for alle dem, som har lagt så mange kræfter i dette her, på så kort tid.
I denne kamp har vi mødt de sejeste forældre, med en kampgejst, som får selv professionelle sportsudøvere til at falme. Vi har mødt forældre, som hver dag kæmper for deres børns rettigheder og retten til at blive hørt og set.
Tak til alle dem, som deltog, skrev historier og tilkendegivelser, fik politikerne i tale og fik stablet en underskriftindsamling på benene med mere end 1800 underskrifter.
Vi tror desværre ikke, det er sidste gang, vi skal kæmpe for vores børns trivsel og hverdag, så vi håber at vi kan regne med jeres støtte en anden gang.

På vegne af forældregruppen
Karina Seeberg

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.