Bevar atletikken i Lyngby

Kontakt forfatteren af dette andragende

Atletikken i Lyngby bevares !!

2013-06-02 15:14:39

Kære underskriver

Først og fremmest skal der lyde en STORT tak for din underskrift på underskriftsindsamlingen ”Bevar atletikken i Lyngby” og for den støtte du dermed viste idrætten i Lyngby i almindelighed og Trongårdens IF i særdeleshed.

Din støtte har haft en betydelig indflydelse på, at der netop nu graves ud til et helt nyt og moderne atletik anlæg lige ved siden af det gamle Lyngby Stadion. Efter planen står de nye baner klar allerede i midten af august i år og de bliver således en integreret del af den nye Lyngby Idrætsby.

Vi i Trongårdens IF glæder os usigeligt over, at foreningens fremtid er sikret, og at vi fortsat kan gøre en god figur i idrætsbilledet i Lyngby. Vi vil naturligvis festligholde åbningen af det nye anlæg på en eller anden måde. Det er endnu ikke helt klarlagt hvordan eller hvornår, men følg med på vores hjemmeside www.tif.dk, hvor vi vil følge anlægsarbejdet tæt og hvor vi også vil inviterer til indvielsesfesten, når tiden er inde.

Trongårdens IF
Lyngby Stadion,

Lundtoftevej  53
DK – 2800 Kgs. Lyngby
www.tif.dk

Finn Schmidt

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.