Støt børnene på Columbusskolen i Skovby mod en flytning fra deres skole.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Venligst bekræft jeres e-mails....

2019-12-04 19:42:12

Der kan desværre kun laves EN underskrift pr. e-maildresse. Har desværre måtte slette omkring 20 underskrifter fordi systemet nægtede dem godkendelse pga. samme e-mailadresse. :-( Samt husk at bekræfte jeres e-mail i den besked I får retur!

Betina Overmark Schacht

Støt børnene på Columbusskolen.....

2019-12-04 07:30:37

har nu rundet 649 underskrifter og de indtil videre underskrevet underskrifter er blevet afleveret til byrådet da vi, forældre og børn fra Columbusskolen, havde inviteret byrådet til dialogmøde på skolen. 8 af byrådets medlemmer fik overdraget underskrifterne. Vi blev desværre ikke meget klogere på baggrund af dette møde da byrådsmedlemmerne ikke kunne fremvise dokumentation for, at der er blevet foretaget nogle forundersøgelser/faglige vurderinger som taler for en flytning af Columbusskolen, tværtimod taler så meget IMOD en flytning af vores børn, at det er os ubegribeligt, at kommunen nu vil undersøge muligheden for, at FREMSKYNDE processen omkring Columbusskolen. Så hvis vi skal undgå en flytning af børnene og Columbusskolen har vi brug for endnu flere underskrifter! Hjælp os med at hjælpe vores børn! Bevar Columbusskolen hvor den er nu.

Betina Overmark Schacht

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.