Synes du også, det er en god ide, hvis forældre i og omkring Farum får mulighed for at kunne vælge en ny og spændende skole til deres børn?

Kontakt forfatteren af dette andragende

Den videre proces med en kommende farum Lilleskole

2018-02-18 21:02:11

Kære alle,

Tak for jeres opbakning - jeres underskrifter, jeres kommentarer og henvendelser vedrørende en kommende lilleskole i Farum. Vi er ikke i tvivl om, at vi er mange, der synes, en lilleskole vil være fantastisk!

Her kort nyt siden underskriftindsamlingen gik i luften og lidt om den videre proces... Vi har været til møde med Ole Bondo, som også havde inviteret både Henrik Poulsen og Niels Milo med til mødet. Vi fornemmede ikke den store opbakning, som vi havde håbet, desværre. De lyttede og talte så videre om folkeskolerne og sparring i fht til dem. Men vi arbejder selvfølgelig videre med projektet (som i øvrigt ikke har brug for politisk opbakning for at blive til noget) Flere andre i det politiske netværk er både positive og nysgerrige - og det er jo skønt.

Initiativgruppen arbejder pt med at oprette en gruppe og en hjemmeside, hvor I kan følge den videre proces. Vi sender besked til jer, der har skrevet under, når der er info at hente andetsteds.

I er selvfølgelig velkommen til at kontakte os, hvis I har noget på hjerte og fortsæt endelig med at sprede viden om en kommende lilleskole.

På initiativgruppens vegne

Karina Larsen

Karina Larsen, Trine Schow, Charlotte Knagh Trojahn

Vedr. Nyt skoleinitiativ i Farum - Furesø kommune

2018-02-01 07:09:30

Kære alle,

Tak for jeres opbakning, underskrifter og kommentarer til projektet! Det er vi virkelig glade for!

Vi har nu rundet de magiske 100 underskrifter - det er SÅ godt.

Vi håber, I fortsat vil hjælpe os med at fortælle andre om initiativet, dele opslaget (også gerne i grupper for omegnskommuner) og evt sende linket til Indsamlingen pr SMS til folk med interesse, så vi kan have rigtig mange underskrifter med til vores møde med borgmesteren på mandag!

God dag!

Mange hilsner

Trine, Charlotte og Karina

Karina Larsen, Trine Schow, Charlotte Knagh Trojahn

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.