Vejomlægningen i Naverporten

Kommentarer

#1

Det er Åbenlyst vores biler går i stykker

(Hvidovre, 2018-09-06)

#2

Min firmabil blev ødelagt af det

(Avedøre, Hvidovre , 2018-09-06)

#3

Indkørsel til Gørtlerporten er umulig at forcere uden at bilen nærmest bliver vredet, hvilket skader styretøjet

(Hvidovre, 2018-09-06)

#10

Som gangbesværede er den ny kun bliv en meget stor udfordring for mig og det hænger mig i at jeg selv kan komme rundt uden hjælp

(Hvidovre, 2018-09-06)

#11

Min bils bundkar er ved at ryge pga de store bum der er kommet. Trafik sikkerheden når vi kommer gående med børnene samt barnevogn. Det fuldstændig sindsygt.!! Derfor skriver jeg under.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#12

Det er simpelthen så ringe lavet, masser af høje kanter, dårlig udsyn og jeg kunne blive ved. Jeg cykler meget med min datter og man sætter jo næsten livet på spil hver dag plus at det går hårdt ud over dækkene på cyklen. Er du vimmer det er ringe udført, er det for at spare penge man har valgt en eller anden tåbelig løsning

(Hvidovre, 2018-09-06)

#13

Det er er elendigt stykke arbejde der er foretaget på Naverporten. Man er ved at smadre bilen når man skal ind af sidevejene.

(Hvidovre. , 2018-09-06)

#14

Vores lille by er et stort kaos, fodgænger og cyklister er fare for påkørselv, bilister kan ikke oringtere sig. vores veje, cykelstier og fortorve har aldrig været værre end de er nu, efter renovering. Parkerede biler, arbejdskøretøjer m.m blokere vores sideveje. vores biler bliver ødelagt, af det vildt dårlige arbejde der er lavet. Vores lille bydel har aldrig været mere ringe end nu. En morgen hvor mine børn og jeg skulle på job og i skole, kunne vi ikke komme ud fra vores side vej, passagen mellem parkereret biler var så smal at jeg måtte folde begge side spejle ind, bilen foran mig blev skadet, da den måtte tage en vejarbejde kegle i svinget og yderligre fik ridset det ene sidde spejl. Vi har fået nok nu- i mange måneder har tilstandene herude været et kaos, på bekostning af ødelagte biler, fodgænger der er blevet overset og cyklister som har måtte hoppe af deres cykler i nød. For tid siden skulle en brandbil igennem, den kom igennem men det kostede tid. for et par uger siden kørte en politi bil galt/fik hjulet smadrert i et hul, da der ingen afblindning var og passagen for smal.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#15

Jeg har udlagt min bil pga indkørsel til gørtlerpørten og naverpørten

(Avedøre , 2018-09-06)

#18

Jeg bor her. Jeg oplever generne og de dårlige resultater der er lavet indtil videre.
Efter renovering af den ene side af vejen, vil jeg vove at påstå at det var bedre før arbejdets påbegyndelsen.

(Avedøre , 2018-09-06)

#19

Sikkerheden frem for alt som er så ubeskrivelig dårlig, under renovering af fortorvet, og Cykelsti. Har selv været cm fra at blive kørt ned sammen med min døn på vej ik skole, pga at cykelstien er for begge veje.
Dernæst så mange som har fået beskadiget deres biler.
Os som cykelister med cykelstier fyldt med grus, større fordybelser i både cykelstien og vejen så når det regner, at vandet ikke har sdgang til at komme væk, det bliver sørme ikke sjovt til vinder med store flader af is

(Hvidovre, 2018-09-06)

#20

Forsi jeg har fået stenslag osv på mit helt nye bil allerede efter 500km..

(Hvidovre, 2018-09-06)

#27

Sigtbarheden ved udkørslen er farlige.
Biler, scooter og cykler bliver ødelagt.
Besværligt at køre med rollator barnevogne op ned af bus samt af fortov cykelsti.
For ikke at tale farligheden ved fodgænger afmærkning lige ved ind /udkørslen af sidevejene.
Aldrig set så elendig brolægerarbejde.

(2650, 2018-09-06)

#29

Min bil tager skade når jeg kører hjem til Gørtlerporten

(Hvidovre , 2018-09-06)

#32

Jeg bor i området og dagligt oplever problemerne som beskrevet. jeg har en søn og frygter for ham i hans færden i området.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#34

Det er det værste amatørarbejde jeg nogensinde har set. Det er til stor gene og direkte farligt for os der kommer hér - både for biler, cyklende, gående, handicappede mv.

(Hvidovre , 2018-09-06)

#37

Forholdene er groteske

(Hvidovre , 2018-09-06)

#38

Fordi jeg selv oplever store gener i forhold til udsyn når jeg færdes i store dele af vejarbejdet. Ligeledes er alle kanter så høje at jeg næsten skal holde stille for at trille over, med mindre jeg vil ødelægge undervognen på min bil. Desuden har jeg bekymring omkring min datters sikkerhed når hun færdes på egen hånd, da man som gående, på alle måder, har svært ved at orientere sig. Både det “færdige” og det igangværende, er under al kritik. Og jeg har aldrig set noget lignende noget andet sted.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#40

Fordi forholdene hele vejen har været helt urimelige og ufremkommelige. Elendige afspærring gjorte så jeg fik smadret mit sidespejl på min nye bil

(Hvidovre, 2018-09-06)

#46

Jeg bor på Bymure 84 og kører bil igennem de høje kantsten hver dag. Jeg vil ikke udlægge min bil, som nogle andre har allerede gjort.
Der skal gøres noget ved det hurtigst muligt.

(Hvidovre , 2018-09-06)

#47

De nye veje i Avedøre stations byen skader undervognen på billerne fordi den er så høj

(Hvidovre , 2018-09-06)

#49

Jeg synes det er utrolig dårlige forhold

(Hvidovre, 2018-09-06)

#54

Fordi det er det ringeste stykke vejarbejde jeg nogensinde har set udført !!

(Hvidovre, 2018-09-06)

#55

det er frygtelig at køre ind og ud af sidevejene, selv om man kører langsomt, så hopper bilen over alle kanterne, forstår ikke fortorvet som er hævet skal gå over vejen

(HVIDOVRE, 2018-09-06)

#56

Jeg oplever hver dag og flere gang om dagen, når jeg skal at kører i min invalidebil at ind og udkørsele er lavet så dårlig.. Der er så store og høj bump, at jeg græder af smerte p.g.a 5 diskus prolaps, bilen hopper og danser rundt og det er meget ubehageligt, og nogle gange bliver jeg hjemme for at undgå de smerter der er forbundet med det.. jeg bor ved ind og udkørselen ved Hvidovre gymnasie.

(Hvidovre , 2018-09-06)

#59

Jeg skriver under fordi afspæring ikke overholder loven mht. Vejen som arbejdsplads og slet ikke er forsvarligt opsat

(Bymuren 157 2th, 2018-09-06)

#61

Jeg cykler hverdag til og fra arbejdet, det nye cykelsti er blevet rigtig ringe, flere steder på cykelstier er meget ujævne og risterne stikker for meget op. Ramperne er så ujævnt, at cyklen rungstere helt vildt når man kører igennem.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#64

Ualmindelig dårligt arbejde generelt, ødelagte støddæmpere, til- og frakørselsvejes tilstand, daglige gener

(Hvidovre, 2018-09-06)

#67

jeg vil gerne have vej forholdene forbedret for bilerne

(Hvidovre, 2018-09-06)

#68

Alle skal kunne færdes i Avedøre uden bøvl og blå mærker

(Rødovre , 2018-09-06)

#69

Er selv flere gange gået ud i fodgængeroverfeltet trækkende med min cykel og bilerne stoppe IKKE

(Hvidovre, 2018-09-06)

#72

Jeg synes det er så dårligt lavet med alle de højde kanter som der er når man er cyklist og som skal krydse vejen vejen dag. og på længere sigt tror jeg at min cykel vil tage skade.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#75

Jeg bor selv i stationsbyen og oplever flere gange dagligt hvor ringe forholdene er.
Frygter for mine børns sikkerhed når de cykler på strækningen.

(Hvidovre , 2018-09-06)

#78

Arbejdets kvalitet er ringe, det er meget svært at undgå skader på sin bil og hele infrastrukturen i bydelen forringes i væsentlig grad og større køretøjer kan kun meget vanskeligt køre i området. Sikkerheden forringes i stedet for både hårde og bløde trafikanter.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#84

Jeg skriver under, fordi jeg er enig i, at der ikke tages de nødvendige (sikkerheds-) hensyn til borgerne ifm byggeriet. Det kan efterhånden kun være et spørgsmål om tid, førend der sker en personulykke. :(

(Hvidovre, 2018-09-06)

#86

Det under al kritik det arbejde der bliver udført.

(Avadøre , 2018-09-06)

#88

Det er direkte pinligt at være vidne til så dårligt udført arbejde, som ikke alene er dårligt men også til fare for alle, det være sig kørende eller gående. Bla. er der så store fordybninger forskellige steder på cykelstien, at det, især når vinteren med temperaturer under frysepunktet, vil være direkte livsfarlige for alle, der kommer i forbindelse med dem.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#91

Jeg skriver under fordi jeg er enig med beskrivelserne ovenover

(Hvidovre, 2018-09-06)

#94

Jeg synes at det er Så Dårligt at indkørslen ved navreporten til bymuren syd er blevet smallere og at der kun kan køre en bil ad gangen, enten ud eller ind!

(Hvidovre , 2018-09-06)

#95

Jeg selv bor i området, og er el-scooter/roulator bruger.

(Hvidovre , 2018-09-06)

#96

Det er simpelthen noget sjuskearbejde og det er ikke til at komme ind og ud af indkørslerne, uden at ens bil bliver ødelagt.

(Hvidovre, 2018-09-06)

#103

Jeg synes ikke det kan være rigtigt at man har været så lang tid om det

(Avedøre, 2018-09-07)

#107

Jeg skriver under fordi jeg kører dagligt, og Endelig begyndte vej arbejdet Men Jeg giver fyldt ud ret i at forholdene er elendige FOR alle. Billister, børn under 15 Specielt, fodgængerne m/u barnevogn.
Det er en REN ELENDIGHED, oh isaer saadan at lave et Nyt fodgængerfelt men hvor bilerne skal køre op på for at dreje til den ENE eller anden vej.
Den ENE side af cykel stien er færdig men den Virker mega ujævn, det var den Nu også foer man lavede en bredere saa Hvad er egentlig forbedret? Vejene had vide om de Bliver forbedret eller om det kun er cykelstierne man Har taenkt Sig at pille ved.
Der er stadig elendige lappe løsninger ud for de første lejligheder bymuren 1 -15 ude på parkeringspladserne.
Hvorfor??

(Hvidovre, 2018-09-07)

#112

Det er en dårlig løsning for alle brugere.

(3400, 2018-09-07)

#117

De ski bakker de er igang med at lave vil med 100% ødelægge vores biler, der findes andre smartere måder at stoppe fartbøller på.

(Hvidovre, 2018-09-07)

#120

Til og frakørselsforholdene til Bymuren er virkelig blevet dårlige. Vej og kantsten kører op og ned uden grund.

(Hvidovre, 2018-09-07)

#122

Jeg er dårligt gående og går med rolator

(Hvidovre, 2018-09-07)

#123

Jeg har fået ødelagt den ene bærerarm da de lavede udkørslerne ved vejen til gymnasiet øv øv

(Hvidovre, 2018-09-07)

#125

Hvem skal betale for vires bundkar når det ryger pga de høje bump til indgangene ved de forskellige porte ? Amatør arbejde!

(Hvidovre, 2018-09-07)

#126

Dårligste arbejde. Bilen skraber på i indkørslen på byvej og den "nye" cykelsti er om muligt dårligere end den den gamle

(Hvidovre , 2018-09-07)

#127

Kan mærke at bilen ikke har godt af det vejarbejde der bliver lavet. De bruger for meget tid på en skide vejarbejde come on

(Bymuren 19, 2018-09-07)

#130

Der er så svært udsyn til gående og cyklister. Desuden er vejene ind til næsten umulige at komme ind ad

(Hvidovre, 2018-09-07)

#132

Jeg skriver under fordi at den nye indkørsel til gørtlerporten er for hård over for bilerne og det plager os meget i dagligdagen. I vores familie har vi to biler og begge biler har taget skade af den nye indkørsel til gørtlerporten. Den ene bil har fået ødelagt udstødningen og den anden bil er det gået udover trækakslen.

(Hvidovre, 2018-09-07)

#133

Det er under alt kritik det der er lavet ved indkørelserne
at man skal over en bakke og hen over fortovet og ned igen. Det vil ødelægge vores biler og det er ca. 30 cm højere end kørebanen og hvorfor? På den anden side af vejen er det næsten det samme som vejen men man har så valgt at lægge lidt asfalt for at udligne det efter endt arbejde. Det er noget af det grimmeste vejarbejde jeg har set.

(Hvidovre, 2018-09-07)

#136

Jeg skriver under, fordi at jeg synes forholdende er rigtig dårlige. Jeg har selv kørt rundt på cykel og følt, at mit liv var i fare. Jeg har efterfølgende opdaget, at der er mere sikre veje, hvis man ikke har noget imod at tage en omvej. Jeg har desuden set en bus køre direkte ind i en orange trafikkegle, der fløj ud til siden efterfølgende.

(Hvidovre, 2018-09-08)

#138

Det er som kronisk smertepatient udholdeligt at skulle færdes på cykel på den ujævne rute Naverporten er forvandlet til. Rystelser så kraftigeat de er nok til at give alle nyreskader. Niveau forskellen som bilist til/fra Naverporten er helt groteske. Det er rent ud sagt en gang klytværk. Under al kritik!

(Hvidovre, 2018-09-08)

#140

Det er under alt kritik det der er lavet ved indkørelserne
at man skal over en bakke og hen over fortovet og ned igen. Det vil ødelægge vores biler og det er ca. 30 cm højere end kørebanen og hvorfor? På den anden side af vejen er det næsten det samme som vejen men man har så valgt at lægge lidt asfalt for at udligne det efter endt arbejde. Det er noget af det grimmeste vejarbejde jeg har set.

(Hvidovre, 2018-09-08)

#141

At vejene er så dårlige og de ødelægge min bil.
Og børn at ikke selv cykle via naverporten, da det er for farligt under "renoveringen eller forringelsen af vores offentlige veje.

(Hvidovre, 2018-09-08)

#143

Fordi det er irriterende at alle bump indtil sidevejene er for høje, så man få skrabet hele undervognen på bilen når man køre over, og fordi fortovene er skæve, så det ligner man går på små bakker.

(Hvidovre, 2018-09-08)

#145

Det stykke arbejde der er udført, kan man på ingen måde forstå hvordan det er blevet godkendt. Biler bliver ødelagt ved alle indkørslerne virker det ufærdigt. Og det er slet ikke hverken handicap eller børnevenligt. Det bør laves korrekt.

(Hvidovre , 2018-09-09)

#146

Bilen skraber på når man kører op og det er meget ujævnt og ser forfærdeligt ud

(Hvidovre/avedøre, 2018-09-09)

#150

Jeg skriver under fordi min søn har været skyld i en påkørelsel, hvor han fortæller at han IKKE så den anden bil komme, grundet dårligt udsyn.
Der skete matrielle skader på begge biler, og da min søn kun har haft kørekort i 2 mdr. er han faktisk noget rystet.

(2650, 2018-09-10)

#151

Det vil gå udover vores bil

(Hvidovre , 2018-09-10)

#153

Vejarbejdet er forfærdeligt . Det er ikke til at undgå hverken den ene eller den anden vej og man kan ikke undgå at ramme under bilen. Så upraktisk

(Bymuren 119 2.tv, 2018-09-10)

#154

Min bil fik stenslag grundet der ikke var rengjort på køreplader og en tåbe foran mig gasset op fordi han syntes det var sjovt på disse plader,

(Hvidovre , 2018-09-11)

#156

Fordi forholdene er under al kritik.

(Hvidovre, 2018-09-11)

#157

Vejarbejdet der er under opførelse i Naverporten må vurderes til at være særdeles uholdbart for brug af billister, cyklende, og handicappede.
Forholdene for udsyn under kørsel er væsentlig nedsat, og der er dårligt skiltet.
Indkørsler til div. adresser, er høje, særdeles ujævne, og rager mod bilens karosseri, såfremt man ikke lemper den forsigtigt afsted, samt ikke kommer lige på i sin kørsel.
Cykelsti er ujævn og bumpet,
Generelt virker det ikke særligt organiseret eller professionelt lavet

(Avedøre, 2018-09-11)

#158

Jeg tit opholder mig i Avedøre stationsby, og min bil skraber på indkørslerne, selvom jeg nærmest triller ind over.

(Hvidovre, 2018-09-11)

#162

Min forrude revnet.

(Hvidovre, 2018-09-12)

#163

Jeg kan ikke bare sidde og se på at ældre, handicappede, børnefamilier og beboer bliver hindret i at færdes i det almene rum, som skal være tilgængeligt for alle uanset handicap eller ej, men ikke er det pga. et vejbyggeri.

(Hvidovre, 2018-09-12)

#164

Min svigermor bor lige ved vejarbejdet

(Hvidovre, 2018-09-12)

#167

Jeg bor i Avedøre stationsby og er generet af disse dårlige forhold.

(Hvidovre , 2018-09-12)

#171

det er ikke særligt godt udført arbejde..

(Hvidovre, 2018-09-13)

#173

Jeg synes heller ikke det et godt projekt der er blevet lavet. Jeg har set min søn smadre sin undervogn pga bump er så højt oppe. Plus jeg har været vidne til en persons udstødning faldt af da den os ramt under. Og har set en handicappede på køtestol ikk ku kom over hvor jeg så blev nød til og grip ind. Der må snart ske noget med de veje nu har vi os været med til og stem på helle håber der bliver gjordt noget ved det så vi ik fortryder at vores stemme røg til hende.

(Blytækkerporten 165, 2018-09-14)

#176

Fordi en masse skader under bilen samt også sten ridsning bag i bagruden af bilen, grundet vejarbejde

(Hvidovre , 2018-09-15)

#178

Jeg skriver under, fordi en masse skader under bilen, samt rigtigt dårlig indkørelses vej

(Hvidovre, 2018-09-15)

#179

Jeg skriver under bl.a fordi skader under bilerne, og grundet der arbejdes med grus/sten har nogle biler været ude for ridser i bagruden, hvilket er sket for min tante. Hendes bil har fået skade bag på bagruden....

(Avedøre, 2018-09-16)

#180

De nye indkørseler er på ingen måde en forbedring men en forværring. Der kan tydeligt ses skrabemærkninger fra biler der har skrabet undervognen på fortorvet.

(Hvidovre, 2018-09-16)

#184

Smadret undervogn og jeg er ikke den eneste! Det en ommer!

(Hvidovre , 2018-09-17)

#185

Jeg skriver under fordi, det gør en masse skade på biler

(Hvidovre, 2018-09-17)

#188

Min bil har skrabet på mens jeg skal op og handle eksempelvis. Når jeg køre op og ned af nogle bump siger den lyde fra forhjulene muligvis støddæmper. Fejlene har ikke været før - bilen er lige blevet synet uden anmærkninger. Efter det vejarbejde har det givet problemer.

(Hvidovre, 2018-09-17)

#192

Jeg skriver under fordi at min forkofanger er blevet ødelagt på denne strækning

(Hvidovre, 2018-09-18)

#194

de nye veje er dårlige for biler og cykler

(Hvidovre , 2018-09-19)

#197

Jeg skriver under fordi, at min bil også har måtte en tur på værksted med ødelagt støddæmper og har ramt på kanten med undervognen, det har resulteret i, at noget rasler under bilen ind imellem.

(Hvisovre, 2018-09-20)