Modstand mod byggeplanerne for Skejbyvej 1-29 og de trafikale problemer det medfører

Kommentarer

#2

Jeg er enig i alle de bekymringer der nævnes og føler ikke at kommunen har taget hensyn til de eksisterende beboere ifm. udarbejdelsen af planerne.

(Risskov, 2018-02-26)

#3

Jeg er fuldstændig enig i bekymringerne - især om trafikken og at området ikke kan bære så mange ekstra boliger.

(Risskov, 2018-02-26)

#4

Jeg er enig i de betragtninger, der har ført til denne underskriftsindsamling

(Risskov, 2018-02-27)

#7

Jeg forudser store trafikale problemer, hvis byggeplanerne bliver gennemført, som planlagt.
Det er i forvejen ofte svært at komme fra Kantorvænget, og ud på Skejbyvej i myldretrafikken.

(Risskov, 2018-02-27)

#11

Jeg skriver under, da jeg finder Lokalplan 1069 alt for vidtgående m.h.t. bebyggelsesprocent, byggehøjde og utilstrækkelige trafikale forhold, som Skejbyvej slet ikke dimensioneret til og derfor slet ikke kan klare.

(8240 Risskov, 2018-02-28)

#12

Aarhus Kommune efterhånden skalter og valter med lokalplaner efter godt befindende.

(8240, 2018-02-28)

#17

Er meget enig i vigtigheden af at tænke logistik, støjreduktion og grønne områder ind i planen ved så massiv en beboertilvækst.

(Skødstrup, 2018-02-28)

#21

Jeg skriver under fordi jeg allerede nu ikke kan komme ud i myldretid uden at tage chancer

(Risskov, 2018-03-01)

#23

Jeg skriver under da jeg er meget enig indsigelserne fra Kantorparkens beboere. Og mener iøvrigt at man fra kommunens side, de senere år, har vredet og drejet diverse lokalplaner adskillige steder i Aarhus, uden den store skelen til protester/indsigelser fra de berørte borgere.

(Hinnerup, 2018-03-01)

#27

Jeg skriver under, da jeg mener, den eksisterende lokalplan for lav bebyggelse bør overholdes.

(Risskov, 2018-03-02)

#31

Jeg skriver under, fordi jeg er bekymret for bl.a. infrastrukturen i området, mangler på grønne områder i den nye bebyggelse samt højden og tætheden i den nye bebyggelse.

(Risskov, 2018-03-03)

#34

Det er urimeligt at bygge så højt i forhold til det omkringliggende byggeri

(8240, 2018-03-03)

#36

Jeg skriver under fordi, jeg har en lejlighed på kantorvænget og fuldt ud kan tilslutte mig indsigelserne.

(6710 Esbjerg V, 2018-03-03)

#37

Jeg har en lejlighed i Kantorvænget, og er bekymret for at området vil blive overbelastet med trafik.
Ligeledes synes jeg at bebyggelse op til 6 etager er voldsomt og ødelægger områdets nuværende miljø.

(Esbjerg, 2018-03-03)

#39

Som ejer af en ejerbolig på Kantorvænget, vækker det stor bekymring med de planlagte beboelser, som bl.a. vil resultere i store trafikale problemer og en øget belastning af de frie arealer i området. Jeg vurdere ikke at området er egnet til en så stor beboertæthed, som er i planlægningsfasen.

(Risskov, 2018-03-04)

#41

Som ejer af Kantorparken 2. 1. 32, 8240 Risskov er helt enig i ejerforeningens indsigelse.

(8410, 2018-03-04)

#43

Især de trafikale udfordringer bekymrer mig. Det er i forvejen svært at komme ud fra Kantorvænget flere timer i døgnet, og øget trafik på Skejbyvej vil kun øge presset.

(Risskov, 2018-03-05)

#44

Jeg skriver under fordi jeg bor i området, og er bange for at væksten vil være for voldsom, og er ked af at de grønne områder bliver nedprioriteret.

(Risskov, 2018-03-06)

#49

Jeg er helt enig i bestyrelsens holdning, og de argumenter som fremføres.

(Risskov, 2018-03-07)

#51

Skejbyvej kan slet ikke optage den øgede trafik mængde og vil derfor være til stor ulempe for de nuværende beboere

(Risskov, 2018-03-08)

#53

Jeg er enig i klagepunkterne i indsigelsen og desuden er vi fra Vejlbyparken Blok A-Øst som nabo til det nye byggeri usikre på omfanget af:
1) Støj fra fester, musik
2) Pres på vores storskraldscontainere
3) Pres på vore parkeringspladser
4) Pres på vore grønne områder
Endvidere ønsker vi tiltag i form af en støjvold langs Skejbygårdsvej op til det nye byggeri og klare regler i det nye byggeri om, at vore faciliteter kun er for egne beboere i Vejlbyparken.

(Risskov, 2018-03-08)

#57

Jeg er enig i de opstillede punkter, særligt omkring for tæt bebyggelse i højden, mindre grønne områder og al for megen trafik, da det allerede bu er vanskeligt om morgenen omkring kl. 8.00.

(Risskov, 2018-03-08)

#59

Jeg er bekymret for den meget trafik og støj det vil medføre. Området kan blive mindre attraktivt. Udsigten til den ene side bliver bebyggelse. Det kan betyde mindre sol ind i lejligheden

(Riisskov, 2018-03-08)

#62

Jeg er træt af udsigten til øget trafik, da der i forvejen er trafikeret nok og problemer med at komme ud fra Kantorvænget

(Risskov, 2018-03-09)

#66

Jeg skriver under ,fordi jeg ved at Kantorparken vil blive brugt som en kommunal park, i tidens løb har det i forvejen været tilløb til dette.
Venlig hilsen
Tove Kjær
Boet 30 år i Kantorparken.

(Risskov, 2018-03-10)

#74

Uoverskuelig trafikale problemer på Skejbyvej.

(Risskov, 2018-03-12)

#76

Jeg er enig i de betragtninger der har til denne
underskriftindsamling.

(Risskov, 2018-03-12)

#77

Trafik kaos vil blive værre. Vi ønsker ikke et evt belastet boligområde med høje bygninger over for vores ejerboliger

(8240 Risskov , 2018-03-12)

#80

Som det nye byggeri er projekteret, er der reelt ingen grønne områder i forbindelse med byggeriet - endsige mellem bygningerne. Kun en vindtunnel. Ved kommunens præsentation af byggeriet, sagde de flinke, kommunale mennesker, at der jo var store, grønne områder i kvarteret. Det nærmeste, store grønne område er Kantorparkens græsplæne. Den er godt nok et fælles område, men lige så privat som enhver parcelhushave. Vedligeholdelsen er også lige så privat betalt, som en privat parcelhushave. Jeg ønsker lige så lidt fremmede hundeluftere i min fælleshave, som ethvert byrådsmedlem. 900 naboer i min have er for mange.
Dertil kommer, at jeg, som de fleste andre i blok 1, har soveværelse ud mod Skejbyvej, og der er støj nok i forvejen.

(Risskov, 2018-03-12)

#82

Jeg er helt enig i de anførte synspunkter

(Risskov, 2018-03-12)

#85

Jeg skriver, fordi jeg er imod at der skal bygges nye boliger overfor Kantorvænget og Kantorparken. Der er allerede stor trafik. Vi vil ikke have flere beboere i vores nærhed, fordi det betyder mere alarm, flere mennesker. Vi skal ikke dele fores grønne område med andre!

(Risskov, 2018-03-12)

#86

Jeg er imod kommunens planer. Der er ikke plads til flere mennesker i vores område! Vi er imod at der bygges nye 900 høje boliger, hvor der ikke er plads til dem.

(Risskov, 2018-03-12)

#87

Trafikkaos på Skejbyvej, kraftig fortætning af mennesker og byggeri, hvilket gør at der vil være færre "åndehuller" i området. Dette vil være en kraftig forringelse af området.

(Risskov, 2018-03-12)

#88

Byggeriet er for massivt og der er ikke taget forholdsregler der imødekommer den øgede trafik.

(Risskov, 2018-03-12)

#92

Det virker alt for voldsomt et byggeri med deraf følgende trafikkaos

(Hinnerup, 2018-03-12)

#97

Under alle omstændigheder vanvittigt at nedrive eksisterende, forholdsvis nye bygninger !
Indeholder bl.a. sports- & svømmehal, hvilke er er god behov for som supplement til V-R hallen

(Aarhus-Risskov, 2018-03-13)

#98

Jeg er træt af ventetid på at komme ud på Skejbyvej, og risiko for at uvedkommende bruger vores parkområde.

(Risskov, 2018-03-13)

#106

Det nye boligområde vil give trafik kaos på skejbyvej.

(Risskov, 2018-03-13)

#107

6 etager er alt for meget i dette område.
Skejbyvej er ikke klar til så meget ekstra trafik som alle disse boliger og butikker vil give.

(Risskov, 2018-03-14)

#113

Byggeriet vil skabe trafik-mæssigt kaos og hvis det bliver bygger for højt, meget af aftensolen for beboerne i Kantorparken.

(Risskov, 2018-03-14)

#115

Jeg er fuldstændig enig i alle de bekymringer, som har ført til denne fælles indsigelse.

(Risskov, 2018-03-14)

#119

Jeg skriver under fordi jeg synes at Skejbyvej er hårdt belastet allerede og at de nye boliger vil blive alt for høje og tage lyset fra områdets beboere.

(Risskov, 2018-03-15)

#121

Skejbyvej er i forvejen belastet nok i forvejen, da mange bruger Skejbyvej som genvej mellem Grenåvej og Randersvej, i stedet for at bruge Vejlby Centervej. Der burde sættes flere trafiklys op, både ved Kantorparken og Kantorvænget, så det er nemmere at komme ud på Skejbyvej i myldretiden. Vil måske også afholde mange fra at bruge Skejbyvej som genvej.

(Risskov, 2018-03-15)

#122

Området kan ikke klare mere trafik

(Risskov, 2018-03-15)

#124

Fordi jeg er enig i bekymringerne, og har samme bekymringer. Området er ikke klar til dette. Det vil give for mange gener for de eksisterende beboere, for mange mennesker på lidt plads.

(Risskov, 2018-03-15)

#125

Det bliver totalt kaos med over en fordobling af beboere og biler - jeg flytter hvis det sker.

(Risskov, 2018-03-15)

#126

Jeg skriver under

(Risskov, 2018-03-16)

#127

Jeg er helt enig i alle de bekymringer, som denne fælles indsigelse giver udtryk for.

(Risskov, 2018-03-16)

#128

I forvejen er trafikken tung, med så mange nye boliger bliver det totalt kaos. Vi vil i den grad få problemer med at køre ud fra Kantorvænget. Tænk også på de mennesker der nu bor ganske tæt på Skejbyvej, både når der bygges, masser af larm, og efterfølgende med stigende trafik.

(Risskov, 2018-03-16)

#129

trafik kaos og støj

(8240, 2018-03-17)

#130

Jeg tilslutter mig
Modstanden mod byggeplanerne for Skejbyvej 1-29 og de trafikale problemer det medfører

(Aarhus, Risskov, 2018-03-17)

#131

Jeg bor lige overfor og er træt af, at der nu ikke bliver privatliv i haven grundet højden og altaner mod Skejbyvej

(Risskov, 2018-03-17)

#132

Jeg skriver under grundet vi skal bevare det fantastiske stille og rolige område herude.
Vi skal bevare de grønne områder.
Tag lige økonomi-brillerne af og se hvilket fantastisk sted i vil ødelægge!!!!

(Risskov, 2018-03-17)

#133

der er kaos med biler i myldretiden, og det bliver endnu mere kaos når Skejby hospital er færdigudbygget.
Hvem bestemmer denne plan? det fuldstændig hovedløst man tænker ikke på naturen og de mennesker der bor i dette område.

(risskov, 2018-03-18)

#134

Jeg skriver under p.g.a.:
- Trafikalt kaos på Skejbyvej og Skejbygårdsvej i myldretiden - både bilister, gående og cyklister tager allerede idag chancer for at køre ud på og krydse Skejbyvej.
- Trafikstøjen overskrider allerede idag støjgrænserne (iflg. kommunen selv) og bliver kun værre, men der er ingen forebyggende tiltag ift. eksisterende beboere.
- Alt for høje og tætte boliger ift. pladsen - bygningerne passer slet ikke ind i resten af området hvor der er lys og luft.
- Grønne åbne områder underprioriteres, så de private områder som Kantorparken vil blive brugt af de mange nye beboere.

(Risskov, 2018-03-18)

#135

JEG ER MODSTANDER AF DEN NYLOKALPLAN, SOM VILLE MEDFØRE ØGET TRAFIKPRES,, LUFTFORURENING, STØJFORURENING.

(8240 RISSKOV , 2018-03-19)

#136

Jeg bor lige overfor den nye planlagte bebyggelse og frygter meget alvorligt, at det bliver rent kaos på Skejbyvej og nærmest umuligt at komme ud på vejen fra sidevejene i myldretiden. Vi vil også blive generet af den forværrede trafikstøj og muligvis også af skygge fra de højeste bygninger.

(8240 Risskov, 2018-03-19)

#138

Den fremlagte plan tager ikke ordentlig hånd om den øgede trafikale belastning og der er ikke afsat tilstrækkeligt areal til rekreative udearealer.

(Risskov, 2018-03-19)

#141

Frygter trafikalt kaos (mere end allerede nu) og at høje bygninger vil tage lys væk fra Kantorvænget.

(Risskov, 2018-03-20)

#142

Jeg skriver under fordi, det planlagte byggeri omfatter bygninger af en højde og med en tæthed, der slet ikke passer ind i området. Jeg skriver også under fordi trafikafviklingen ikke synes planlagt fornuftigt, bl.a. mangler der en venstresvingsbane for tilkørsel til Kantorparken. Der mangler forslag til, hvordan trafikbelastningen på Skejbyvej kan mindskes. Skebyvej er p.t. en gennemfartsvej mellem Grenåvej og Randersvej, - denne trafik bør ledes en anden vej, når der på strækningen mellem Skejbygårdsvej og Vejlbycentervej bliver så meget mere trafik på tværs af vejen.

(Risskov, 2018-03-20)

#143

Jeg skriver under, fordi det i forvejen er meget svært at krydse Skejbyvej ud for Kantorparken i myldretiden. Det er i forvejen en chance, jeg tager som cyklist, og jeg ved, det samme gælder for bilisterne. Flere trafikanter i området vil kun gøre det endnu værre, så problemet spreder sig til hele dagen.

Jeg sætter hver dag stor pris på den dejlige udsigt til himlen, jeg har fra min lejlighed. En udsigt til et flere etager højt byggeri er ikke ønskeligt!

De grønne private områder vi har i Kantorparken er dejlige oaser, som vil virke tiltrækkende på de nye beboere i det nye byggeri, da de ikke har tilsvarende områder. Flere mennesker giver mere støj og kræver mere vedligeholdelse, som os beboere i Kantorparken skal finansiere.

(Risskov, 2018-03-20)

#144

Bor ud til Skejbygårdsvej, som idag er voldsomt så trafikeret i myldretiden at den ikke kan bære mere.

(Risskov, 2018-03-21)

#145

Jeg skriver under fordi jeg er dybt bekymret over for udviklingen af et potentielt trafikalt kaos. Hele mit liv har jeg cyklet til og fra skole, og jeg kender derfor til den allerede massive trafik der finder sted under myldretiden. Jeg har flere gange været udsat for billister der nært har påkørt både mine venner og mig selv. Disse nye byggeplaner vil kun øge den farlige trafik der er i nærområdet. Defor kan jeg ikke støtte de nye byggeplaner.

(Risskov, 2018-03-21)

#146

Området er i forvejen hårdt belastet af trafik, hvilket viser sig ved daglig kø på både Skejbygårdsvej og Skejbyvej. Det er derfor uforståeligt, at der etableres en bebyggelse med 700 nye parkeringspladser. Og så fjerner man samtidig den kendetegnende lys og luft, som karakteriserer området og gør det attraktivt for f.eks. børnefamilier at bosætte sig, ved at bygge i op til 6 etager.

(Aarhus N, 2018-03-21)

#147

Vi har have ud til Skejbyvej. Vi vil derfor opleve et meget højere støjniveau i haven, med den øgede trafik.
Samtidig vil der være lejligheder, hvorfra man kan kigge ned i vores ellers helt ugenerte have, som er en af årsagerne til vi selv købte huset.
Vores hus vil falde i værdi.

(8240, 2018-03-21)

#148

Har lejlighed i Kantorparken.
Bekymret for yderligere trafik i nærområdet, og ikke glad for yderligere byggeri i området,

(Risskov, 2018-03-22)

#149

Grundet de høje bygninger, det bliver ikke grønt område. med høje bygninger der skærmer for solen, på grønne arealer. yderligere, trafikken. området er allerede meget tæt bebygget. lav en flot park istedet til alle borgerne...det kunne vi godt bruge i stedet..

(Risskov, 2018-03-22)

#150

Jeg skriver under fordi området ikke kan bære det så længeder ikke er lavet ordentlige trafikforhold det være sig breder vejbaner, højre og venstre- svingbaner, cykelstier der er oplyst og fortov på Skejbygårdsvej.

(Risskov, 2018-03-22)

#152

Bekymret for trafikkaos og alt for høj/tæt bebyggelse.

(Risskov, 2018-03-22)

#153

Området bliver overbefolket og trafikken, som vil forøge forureningen betragtelig samt vil øge faren i trafikken udover det acceptable. Nedbrydningen af eksisterende sundt og moderne byggeri er ikke grøn politik, men misbrug af resourcer.

(Risskov, 2018-03-22)

#154

Trafikforholdene vil blive endnu værre end nu.Unødvendig bebyggelse af højhuse og sammen presning af mange mennesker på et lille areal.

(Risskov, 2018-03-22)

#155

Den traffikale situation er allerede for presset. Mange forældre cykler med deres små børn til børnehaven i Kantorvænget om morgenen, og mere trafik vil skabe flere farlige situationer.

(Risskov, 2018-03-22)

#156

Jeg skriver under fordi vejnettet i området ikke er gearet til endnu en flere beboere på Skejbyvej. I forvejen er der meget pres på området.

(Risskov, 2018-03-22)

#157

Jeg bor på Skelagervej. Det er i forvejen MEGET svært at komme ud på Skejbygårdsvej i myldretiden, så en yderligere trafikal belastning i område vil gøre det næsten umuligt for os i området at komme hjemmefra.

(Aarhus N, 2018-03-22)

#158

Jeg er imod nedrivning af gode bygninger
frygter trafikproblemer

(Risskov, 2018-03-22)

#159

Jeg skriver under, fordi vi vil få trafikpropper på de mest belastede tidspunkter af dagen.
Støjniveauet er i forvejen højt.
6-etagernes husene vil især om vinteren skygge for solen.

(8240 Risskov, 2018-03-22)

#163

Forværringen af trafikken vil genere min bopæl.

(Risskov, 2018-03-23)

#164

Trafikstøj
Allerede svært at komme ud på Skejbyvej , om morgnen
For mange boliger på for lidt plads

(Risskov, 2018-03-23)

#169

Lokalplanen vil påføre området en lang række af gener.

(Risskov, 2018-03-24)

#170

Jeg skriver under fordi der allerede er daglige kødannelser og meget tæt trafik på skejbygårdsvej. Ofte kan man ikke komme ud fra vores vej på skejbygårdsvej til begge sider det vil sige mod Randersvej eller Skejbyvej.

(Risskov, 2018-03-24)

#171

Jeg mener at bygningerne er alt for høje og bliver voldsomt dominerende.
Min tilknytning ; min mor bor lige overfor og kommer til at få taget rigtig meget af sit lys ind i lejligheden.

(Silkeborg, 2018-03-24)

#172

Frygter yderligere trafikpres + trafikstøj

(Aarhus, 2018-03-24)

#173

Vi har boet her siden 1996. I den tid er trafikken på Skejbygårdsvej blevet mere intens og med lukningen af indkørslen fra Randersvej for indkommende trafik fra Nord er trykket på Skejbygårdsvej endnu større. Det er desuden med livet som indsats at man cykler på Skejbygårdsvej fra Skejbyvej til Randersvej da cykelstierne ikke ligger gennemgående langs vejen.
Vi frygter at det vil blive MEGET trangt på vejen og at der vil komme en del mere trafikstøj

(Risskov, 2018-03-24)

#175

Jeg kommer ofte i området.

(København NV, 2018-03-25)

#176

Trafik

(Aarhus N, 2018-03-25)

#177

Fordi jeg synes det er en rigtig dårlig idé at opføre byggerier og en dagligvarebutik ved Skejbyvej. Vejen er allerede blokeret i myldretiden og det er i forvejen et travlt område med gymnasier og andre institutioner i området.

(Risskov, 2018-03-25)

#178

Betænkeligheder i forbindelse med nybyggeri på Skejbyvej
Kære demokratisk valgte politikere.
Vi er to beboere i umiddelbar nærhed af det planlagte nybyggeri. Vi skriver under, fordi vi er meget bekymrede over de fremtidige udsigter til et højt og massivt boligbyggeri i nærheden af vores bolig. Allerede på nuværende tidspunkt er der bekymrende megen trafik på Skejbygårdsvej, og det er med hjertet oppe i halsen, at cyklister skal kantes for at vi kan komme frem om morgenen og om eftermiddagen i myldretiden. Der er dagligt lang kø for at komme til Randersvej, og vi forudser at trafikalt kaos bliver hverdagen for os. Støjen er en ting, men tager man forureningen i betragtning, har vi nået den grænse, man kan holde ud.
Vi købte for snart 15 år siden vores lille rækkehus i et roligt, stille og fredsommeligt område, hvor det grønne og den friske luft var nogle af de væsentligste årsager til, at vi faldt for Skejbygårdsvej.
Vi forstå at det er nødvendigt, og ønsker for den sag skyld også, at de forladte institutioner erstattes af noget andet og mere levende, men vi foretrækker at nybyggeriet tager hensyn til de eksisterende forhold i området, nærmere bestemt byggeri i 2-3 etager. Det vil falde naturligt ind i den stil og kapacit, som allerede eksisterer i området. Opførelse af 900 boliger med dertilhørende parkeringsmuligheder vil være at dominere den måde som området på nuværende tidspunkt er på og det vil ikke være en naturlig forlængelse af den udvikling området burde have. Vi vil bevare luften, åndehullerne og det grønne vi elsker ved vores hood!

(Risskov, 2018-03-25)

#179

Byggeplanerne bør tage mere hensyn til de eksisterende beboere mht. øget trafik og grønne områder

(Risskov, 2018-03-25)

#181

Området er i forvejen præget af meget biltrafik - både fra os der bor her, men også gennemkørende biler. Mange cykler skal desuden passere Skejbyvej, og med markant flere biler i vente med det nye byggeri, virker det simpelthen ikke til at hænge sammen.

Der ud over er der allerede meget bilstøj i området, og det vil jo også forværres. Hvilket forringer livskvaliteten for os, der allerede bor her.

En bebyggelsesprocent på 90% er for høj, det kan området simpelthen ikke bære.

(Århus, 2018-03-26)

#182

Jeg skriver under, fordi jeg er dybt bekymret på egne og hele områdets vegne. Håber det bedste, men har desværre ikke megen tiltro til, at der på rådhuset lyttes til borgerne.

(8240 Risskov, 2018-03-26)

#185

Hvis planerne om at bygge 900 boliger og et indkøbscenter bliver virkelighed, vil det i den grad påvirke trafikken negativt på Skejbyvej, der i forvejen er ret belastet på visse tidspunkter af dagen.

(Risskov, 2018-03-26)

#189

For meget støj og trafik.

(Risskov, 2018-03-26)

#190

Ud over denne underskriftsindsamling tilslutter jeg mig fuldt ud den detaljerede og velbegrundede indsigelse imod Lokalplan nr. 1069 i dens nuværende udformning, som bestyrelserne for ejerforeningerne i Kantorparken har gjort på beboernes vegne i et tresiders brev til Byudvikling og Mobilitet (www.kantorparken-risskov.dk/uploads/FU/Skejbyvej1-29_Indsigelse.pdf).

Som den ser ud nu, tillader planen, at der presses flere nye boliger ind på det begrænsede areal, end lokalområdet kan bære. En ændret lokalplan 1069 bør sætte snævrere grænser for, hvor højt og tæt der kan bygges, afsætte bedre plads til egentlige grønne fællesarealer i det nye boligområde og sikre, at til- og frakørsel af motorkøretøjer ikke kun kan ske via Skejbyvej.

Med disse beskedne ændringer af lokalplanen kan man undgå en alt for drastisk stigning i trafiktætheden (og den alvorlige forringelse af trafiksikkerheden, den kan medføre), samtidig med at støjgenerne begrænses, områdets rekreative værdier bevares, og Vejlby-Skejby bliver ved med at være et attraktivt valg for nye tilflyttere.

(Risskov, 2018-03-26)

#192

Jeg kan godt forstå at det er nødvendigt at bygge til, men de her planer går alt for langt i forhold til resten af området, både med højden og tætheden af boliger. Jeg cykler til daglig og kan kun bekræfte hvad andre har sagt om trafikken i morgentimerne. De her ændringer vil helt naturligt forværre situationen yderligere, så det er uforståeligt at man vælger at se bort fra det.

(Risskov, 2018-03-27)

#193

især p.g.a. øget trafik og hvad deraf følger.

(8240 Risskov, 2018-03-27)

#199

At jeg mener ikke de trafikale udfordringer er ordentlig undersøgt.

(Risskov, 2018-03-27)

#200

Byggeriet medfører for store trafikale konsekvenser både i form at trafikstøj og til/frakørsel fra Kantorparken.

(Risskov, 2018-03-27)