Anbragte børn & unge har også ret til et værdigt liv.

Quoted post

Bette Sonja Poulsen
Underskriftindsamleren

#1

2016-02-03 11:03

Det er tvingende nødvendigt, at vi står  sammen om dette vigtige  budskab - derfor  min underskrift for jeg beder til at det vil komme rigtig  mange  tilgode

Det er ikke rimeligt, at  Kommuner med mere  .Kan  lave omsogssvigt i små & stor stil uden at det kommer til at koste

Slagelse  kommune  er en af de Kommuner som har  gjort sig skyld i  *OMSOGSSVIGT' så at det skriger til himlen

Pigerne fra Anbragt i helved  sagsøger  nu Slagelse kommune For omsogssvigt i stor stil

Men Slagelse  kommune vil nu forsøge at krybe uden om  da de mener , at den er forældet

Det skal de absolut ikke få held  med

Derfor håber jeg at der vil rigtig mange  som vil følje  mit eksempel

Mvh  bette  Sonja..

Svar


Gæst

#29 Re:

2016-02-03 20:55:55

#1: Bette Sonja Poulsen -  

 Jeg kan udmærket forstå i har brug for nogle underskrifter.. Og jeg skal gerne giv jer det.. Men husk der er sikkert andre ansatte i denne kommune nu efter som det er ved at noget siden i var 18år.. Jeg går bare mere ind for at i går i jeres barndoms joualer igennem og får fyret gråt papir med navnet på de sagbehandler som har fejlet.. De kan jo være i en anden kommune nu pga samlægning af kommunerne for nogle år siden.. Så at stævne en kommune det er måske ikke at løse problem men finde navne og fjern de dårlige saghandler for fremtidens børn nu hvor i har muligheden til det.. Brug det!?! 

Merete petersen

#84 Re: forældet

2016-02-27 08:36:29

#1: Bette Sonja Poulsen -  

 Typisk at kommunen påberåber sig sagen forældet. 

Hvad med pigerne?, er deres sår på krop og sjæl, så også forældet og glemt ?  Nej nej det vil præge deres liv hele livet.

Håber de får en kæmpe erstatning , det får de brug for , til at komme nogenlunde igennem, den traumatiske opvækst. 

Tænker at kommunen , nu prøver at lægge låg på , men de skal stå ved deres ansvar, de har svigtet og ladet de børn sejle deres egen sø.

Mvh Merete