NEJ til ny lufthavn i Østjylland
Ændring af navn på underskriftindsamling
vh niels lempert
Hilsen Cilly Korreborg
Bjørn Skinnerup
Re:
Danmarks næststørste by HAR en lufthavn. Den ligger så i Tirstrup. Lidt lige som at ALLE større byer har deres lufthavn UDENFOR byen. Langt de fleste lufthavne har mellem 30-40 min. til centrum UDEN trafik. Der har Aarhus 38 min. Hvis motortrafikvejen blev omkonverteret til motorvej ville den tid blive kortet yderligere af. At dine argumenter ikke rækker længere end "ufatteligt ringe", "gammeldags tænkende", "uden mål for fremtiden", "kontanthjælpsmodtagere", "uden arbejde" og med "cykel", vidner i bund og grund nok mere om din mangel på saglig argumentation. Jeg har såmen også et tydeligt billede af din personlighed. Det er i sort/hvid..............
Re:
Århus har en lufthavn, beliggende i passende afstand. Lufthavnens største problem er at den evindeligt udsættes for kritik. Den usikkerhed er generende fordi de selskaber der ovrvejer, at etablere nye ruter bliver usikre.
v.h.
Grethe Nim
Re: Re:
#14: Carsten Bech - Radiakle Venstre - Re:
Helt enig, så lad os få stoppet den kritik - Har vi nogen der et eller andet sted bliver betalt for at blive ved med at tage sagen op???
Havnevej 60 8500 Grenå.