Frifind Lars Bo Lomholt!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
#126: - en fantastisk politimand, som har hjertet på rette sted. At han begår selvtægt mener jeg ikke kan bruges i denne sag. Hvis hundeloven skal overholdes, hvad så med alle de kamphunde som går uden mundkurv på!!!!!! Og hvad med alle de hundeførere, der går med hunde uden at have dem i line og som slet ikke har styr på deres dyr? Dem møder jeg mange år, når jeg luftet min egen hund.
Es ist mal wieder typisch Mensch, dass wir erst etwas erschaffen (Hund) und es dann nicht mehr haben wollen.
Ich finde es mutig und sehr menschlich, wenn man sich für den schwächeren einsetzt! Ich tue es auch jeden Tag - und als Polizeibeamter hat man sich dieses sogar zum Beruf gemacht!
Den Kollegen dafür zu bestrafen wäre grundliegend FALSCH!!
Hilsen teit
Re: Re:
Hvad bliver det næste? At en af Lars Bo Lomholts kolleger ringer på hos sig, viser deres politiskilt, og konfiskerer alle dine værdier, som de efterfølgende deler ud til nødlidende i Rumænien, fordi deres egne moralske værdier fortæller dem, at du har for meget og rumænerne for lidt?
Polizist mit Herz!
Es sollte mehr Menschen geben die wie Lars Bo Homholt handeln!!! Das ist Menschlichkeit Hut ab und ich Zolle ihm all meinen Respekt!
| This discussion has been closed. |