Forbyd sødemidlet Aspartam, der gør folk syge!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: Re:
Det samme her, har heller ikke taget skade, og det er middel uden bismag, som mange andre mærker har. Folk kunne jo købe noget andet istedet.
Folket har jo frit valg af varer i DK, så folket, som du kalder dem, kan jo lade det være. Du postulerer om dødsfald, øhhh hallo, hver dag, dør der mennesker, som af en eller anden grund ikke har kunnet tåle det, de spiste. Så skal vi forbyde muslinger, hvepse, bier, gluten osv., fald dog ned kvinde. Hovsa glemte lige, at så skal penicillin også fjernes, nogle dør jo også af det. Indlægget er skrevet , med et glimt i øjet, ikke for at fornærme dig, meen cool Down.
Mest af alt skriver jeg under fordi det er så veldokumenteret, hvor skadeligt det her stof er!
For at dæmme op for information og advarsel af Aspartam, og dette medikament's varige skadelige virkninger.
Har selv mulige bivirkninger (er dog ej diagnosticeret).
Aspartam - er noget giftigt stads
jeg har selv problemer med bivirkninger efter at have drukket light-sodavend i 10 år. Da min mand fik konstateret Diabetes 2, stoppede vi med alle sukkerholdige drikke. Nu drikker vi kildevand og danskvand i stedet. I dag har jeg mange af de bivirkninger der er ridset op, som problemer med hukommelsen, forvirring, kløe m.m.
| This discussion has been closed. |