Bevar programmet "Eldorado" på P4
Kontakt forfatteren af dette andragende
Er 65 år gammel
Betaler statslicens til DR.de skal ikke reducere mine muligheder ydeligere for at modtage DR programmer.
Der er umiddelbart to ting tilbage på P4 (ud over trafikradioen) som gør jeg betaler tvangslicens: Eldorado og Madsen.
Flyttes de til ikke-radio har jeg faktisk ingen undskyldning for fortsat at betale.... især ikke efter de nedlagde underholdnings orkestret.
Og nej DAB er ikke en løsning når man kører i bil. Hellere lidt sus eller at den skifter til mono, men STADIG leverer f.eks. vigtige meddelelser som trafik o.l., end DAB som falder ud og bliver tavs i "lang" tid (10-15sek).
DAB er ikke velegnet til mission critic radio.
Bevaring af Eldorado.
Jeg er vokset op i den tidsalder sammen med Jørgen de Mylius og har altid hørt hans programmer og der er sikkert også mange andre i vores aldersgruppe der ønsker at bevare dette program, det bringer jo vores ungdomserindringer frem igen.
Fordi P4 er ved at blive for ungdomsdominerende, det er ved at blive for få udsendelses timer for os der er blevet voksne ( 50+60+)
det er da indlysende...og det skal der ikke laves om på TAK
| This discussion has been closed. |
Er de boykottet . ville gerne vide hvem der bestemmer det ? Men alle der har p 5 kan høre dejlig musik der