Bevar Baunesletten
Bevar Baunesletten / Beskeder / Vi har brug for din støtte! / Kommentarer
|
Gæst |
#1 Bevar Baunesletten2025-03-23 15:36Jeg, Ebba Fournier, protesterer staerkt og hoejlydt imod indhegning og udvidelse af Bovine bestanden paa Baunesletten. For det foerste har omraadet vaeret brugt af befolkningen i omegnen til fritids sysler, gaature, picnics, loebeture og vinter sport. Det er ikke bare de faa beboere som bor lige rundt omkring Baunesletten, som har nytte af omraadet, men en stor del af befolkningen i Vaerloese Kommune For det andet er det en latterlig ide startet af kommunen, hvis formaalet med koer er profit. Omraadet er ikke stort nok til en varig indkomst og eller profit. For det tredie og ydermere vil der blive en uudholdelig vaekst af fluer og andre insekter med andet, som de naerliggende husholdninger skal slaas med. De faa timer danskere har om foraar og sommer til at vaere udendoers, vil blive uudhodeligt og begraenset af insekter som koer nu engang tiltraekker. Med venlig hilsen Ebba Fournier (530) 469-3202
|
|
| |
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.