Bevar akut lægebil funktion Lemvig og omegn
Kontakt forfatteren af dette andragende
En akutbil må være det mindste man kan tilbyde.
Mine forældre bor begge i Lemvig.
Min mor på et plejehjem fordi hun er hjerneskadet. Hun risikere hjertestop hver eneste dag. Blodpropper da hun efter skaden er blevet spastisk lammet i hele højre side. Hun har brug for hjælp hvis de skønne plejere ikke kan håndtere eventuelle skader/kriser!!
Min far bor i en lille by udenfor Lemvig. Han lider blandt andet af KOL og deraf astma, han får så svære hoste anfald om natten at han kan besvime af det. Dertil har han dårligt hjerte, og efter et hoste anfald er chancerne store for hjertet gør knuder.
Jeg ville blive oprigtig meget bekymret hvis Lemvig mistede deres akut bil. Det må da Være nok er at der ikke er sygehus mere? Hele Lemvig midtby er efterhånden bygget om til ældre boliger, tror ikke de på sigt vil føle sig sikre mere!
Hjælpen skal Være i rimelig afstand!
Kom nu kære venner. Lemvig er en natur plet. Et område turisterne strømmer til. Vi har vand og strand, natur skov osv. Lad ikke Lemvig visne bort ved at skære der hvor det er liv der tæller!
Mvh Mai-Britt Rasksen bosat i thisted.
Nu bliver de for dygtige !!!
Gennem årene er vi her på Lemvigegnen blevet dårligere og dårligere stillet. De lukker sygehuset i Lemvig, dernæst i Holstebro og fremover vil det blive Gødstrup som er det næremeste sygehus. Vi fik lægebilen som har vist sig værende et tilfredsstillende alternativ. Nu skal den også tages fra os. Hvad tænker de dog på ??? Hvis de tænker !!!
Ca. 80 km fra Thyborøn til Herning. En akutlægebil placeret i Struer, hvilket giver 45-50 km til Thyborøn.
Nu må dette vandvid stoppes. Denne evige skævvridning af Danmark !!! Hvordan har i dog tænkt jer, at der nogensinde vil blive befolkningstilvækst her i vores landdel ???
Er vore liv, for ikke at tale om vore skattekroner ligeså gode som den øvrige befolknings ??????
Kom dog til fornuft - tænk jer om - vi er trods alt nogle, som elsker at bo her i denne skønne del af landet.
Demokrati burde betyde medbestemmelse!
Når Folkets Frie Valg kommer i Folketinget efter valget 2015, vil vi kræve alle forslag på "Skrivunder.net" der har samlet mindst 100.000 underskrifter til folkeafstemning.
Sager af lokal art vil blive krævet til lokal folkeafstemning i kommunen.
(Lokale sager skal samle 5.000 underskrifter)
Støt Folkets Frie Valg - Se på vores hjemmeside
(Benyt google - skriv Folkets Frie Valg)
..
| This discussion has been closed. |