Alkoholpolitikken på Kalundborg Gymnasium

Denne underskriftindsamling er startet, som et fælles initiativ af elever på Kalundborg Gymnasium. Vi vil påpege at det nylige tiltag med indførslen af alkometer til gymnasiefester og fredagscaféer, bidrager til en forståelse af mistillid mellem elever og ledelsen på Kalundborg Gymnasium. Der er blandt elever en bred forståelse for, at alkoholniveauet skal sænkes. Metoden hertil, med blandt andet brugen af test, er dog et tydeligt tegn på mangel af tillid fra ledelsen. Vi vil opfordre til, at ledelsen i stedet indgår en konstruktiv dialog med eleverne, og derigennem finder en bæredygtig og tilfredsstillende løsning for begge parter i nedsættelsen af alkoholforbruget.

Jeg giver med min underskrift elevudvalgfraklbgym tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.