Bevar dagplejen i Lejre kommune

Kontakt forfatteren af dette andragende

TAK

2013-11-05 12:51:43

STORT Tak til alle dem der har skrevet under!

underskrifterne er blevet afleveret med dette brev:

"Kære formand for børn og unge Asta Rasmussen og formand for kommunal bestyrelsen Mette Touborg

Man har af flere gange kunne læse i aviser at I har valgt at lytte til forældrenes ønske om flere vuggestue pladser, nu håber vi så at vælge at lytte til os forældre der ønsker i skal bevare dagplejen som den er, og ikke fyrer flere dagplejere.
Vi har valgt dagplejen fordi vi mener det er det bedste valg for vores børn, og ikke af nød fordi der ikke var nogen vuggestue pladser.
Vi ønsker selv at bestemme hvad der bedst for vores børn – og vi mener ikke alle børn har godt af at komme i vuggestuer. Vi vil netop have den ro, tryghed, nærvær og omsorg som de fantastiske dagplejer giver vores børn i dagplejen.
Vi ønsker ikke at vores børn skal blive til små kastebolde i et system der åbenbart ikke tager hensyn til det enkelts barn behov.

Derfor har jeg/vi lavet denne underskriftindsamling og vi håber med denne at i nu vil tage vores bøn seriøst, samt at dem efter kommunalvalget der må besidde disse poster som formand for børn og unge og formand for kommunalbestyrelsen vil lytte til de 168 underskifter for bevaring af dagplejen i Lejre kommune og et nej til flere fyringsrunder.

Mvh. Malene Skovsgaard"

Malene Skovsgaard

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.