Lyskryds ved Axel Heides Gade, Artillerivej

Kontakt forfatteren af dette andragende

Midlertidigt lyskryds i perioden 11-12 december 2021

2021-12-23 15:35:55

Den 11 og 12 december i år var der opstillet et midlertidigt lyskryds i krydset på Axel Heides gade, Artillerivej. Det var dog ikke pga trafiksikkerhed men noget vejarbejde. Selvom det var i Weekenden kunne man alligevel se en virkning i krydset. Der kom en  lang kø af biler og der var ingen cyklister. Det kan dog slet ikke sammenlignes med trafikken i hverdagene.

Der er stadig 7 ubekræftede underskrifter. Hvis ikke at de er blevet bekræftet inden 23 december kl 18:00 bekræfter vi dem. Hvis du ikke har valgt at gøre din ubekræftet underskrift offenlig kan vi ikke bekræfte den, men så vil vi fjerne dem. Vi har sendt en mail til ejerne af de ubekræftede underskrifter, så husk at tjekke jeres indbakke.

Mere info: Youtube: Lyskryds ved Axel Heides Gade, Artillerivej. Facebook: Lyskryds ved Axel Heides Gade, Artillerivej

Lars Weiss lover lyskryds

2021-12-05 12:02:32

I forbindelse med vælgermødet på Cafe Femøren den 10 november spurgte vi politikerne om de var for eller imod. Her kan i se det.

Lars Weiss(S): For

Cecilia Lonning Skovgaard(V): Undlod at svare

Jakob Næsager(C): Undlod at svare

Gorm Anker Gunnarsen(Ø): For

Rasmus Seberger(F) For

Klaus Mygind(F) er også for men måtte melde afbud til vælgermødet.

Lars Weiss sagde at der var flertal i BR men at politiet havde sagt nej og at Justitsministeriet havde besluttet at politiet ikke længere har det sidste ord. Han regner derfor med at det vil blive behandlet i overførselssagen. Problemet er bare at Lars Weiss ikke er overborgmester når overførselssagen behandles til foråret og at vi ikke ved om Sophie Hæstorp er for.

Der er 7 ubekræftede underskrifter så husk at tjekke jeres indbakke.

Husk at få venner og familie til at skrive under. Børn helt ned til 16 år kan skrive under.

Mere info: Youtube: Lyskryds ved Axel Heides Gade, Artillerivej. Facebook: Lyskryds ved Axel Heides Gade.

500 underskrifter

2021-11-06 12:45:13

I efterårsferien rundede vi 500 underskrifter og i skrivende stund har vi 518. Tusind tak til alle jer der har skrevet under. Vi har fået underskrifter fra hele Skandinavien og Danmark. Vi har brug for så meget opbakning så muligt så få jeres venner og familie til at skrive under, inden vi lukker indsamlingen engang efter kommunalvalget. Husk at børn helt ned til 16 år kan skrive under.

Der er 8 ubekræftede underskrifter på indsamlingen. Når man skriver under for man bagefter en mail hvor man skal bekræfte underskriften. Vi har nu sendt en email til ejerne af de ubekræftede underskrifter, hvor de bliver opfordret til at bekræfte.

Til slut en kæmpe tak til Bryggebladet og Tv2 Lorry for god mediedækning af sagen.

Mere info: Facebook: Lyskryds ved Axel Heides Gade, Artillerivej. Youtube: Lyskryds ved Axel Heides Gade, Artillerivej.

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.