klage vedrørende fastholdelse af fysisk eksamen E20 Medicin SDU.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Validering udført - klagen indsendt

2020-12-29 14:05:58

Vi har nu formået at validere vores underskrifter og det betyder at 201 validerede studerende har underskrevet klagebrevet.

Vi har derfor allerede nu indsendt klagedokumenterne til de relevante modtager.

Vi vil holde jer opdateret når der foreligger svar på klagen.

Vi ønsker jer et godt nytår og god eksamenslæsning.

Skulle der være spørgsmål er i mere end velkomne til at kontakte undertegnede pr. mail eller via siden her.

Stop for indsamling af underskrifter

2020-12-28 23:00:42

Kære Medstuderende,

Vi vil validere frem til senest onsdag d. 30/12 kl. 12, så bliver klagen sendt ind. Skulle validering blive færdig før den tid vil klagen sendes så snart dette er sket

Stop for indsamling af underskrifter

2020-12-28 23:00:06

Kære Medstuderende,

Der er nu gået 48 timer og vi har valgt at lukke for indsamlingen, da vi på basis af sagens natur gerne vil have behandlet sagen hurtigst muligt. Vi kan informere om at vi har opnået over 200 underskrifter, hvilket vi er utrolig stolte af, men også opmærksomme på sagens ansvar og det ansvar man som studerende har givet os. I den forbindelse er vi gået igang med at validere underskrifterne således at vi er sikret at man som underskriver er indskrevet på studiet, og derfor kan man opleve at blive kontaktet for at blive bedt om at validere sin indskrivelse på studiet.

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.