Viby-borgere for støjværn langs Aarhus Syd Motorvejen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Opfølgning om støjværn langs motorvej Syd

2021-06-13 15:37:37

Bedre sent end aldrig. Vi har nu modtaget svar på vores høringssvar. Som forventet skød man beslutning om støjværn til hjørne, idet Forvaltningen var af den opfattelse, at opstilling af støjværn skulle behandles i forbindelse med etablering af eventuelle ramper. Derfor valgte vi i "støjjuntaen" at henvende os direkte til politikerne i Aarhus Kommune. Den 17. maj 2021 havde vi indbudt rådmand og medlemmer af Teknisk Udvalg til en rundvisning i og omkring Høskoven. Hovedparten af medlemmerne af Teknisk Udvalg deltog i rundvisningen og efterfølgende mailkorrespondance giver forhåbning om, at såvel Bünyumin Simsek som medlemmer af Teknisk Udvalg vil kontakte politikerne på Christiansborg med henblik på at få reduceret støjen fra Motorvej Syd. Det er nu lykkedes at få løftet vores støjproblem op på det politiske niveau, så nu kan vi blot afvente sagens gang. Vi vil slutteligt takke for den store opbakning til vores underskriftsindsamling.

Lars K. Knudsen tlf. 42209980

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.